Heike schreef: Maar morgen gaat ze met Eyes er een in elkaar zetten. Dus met zo'n goede voorbereiding moet dat helemaal goed komen!
Ik vind het wel superdapper van Tyrza dat ze 'het gewoon doet'.
Een totaal onbekende kür, nooit gereden en toch.. kein geloel, gewoon doen!
We hadden geen beelden waaronder de muziek gezet kon worden dus hadden wij het met wat beelden van de GP-Special gedaan om te kijken of de gangen enigszins overeen kwamen met de muziek.
In elkaar gezet, huppakee Tyrza naar huis, gauw even kijken of het past, en een keertje rijden, s'avonds laat via de telefoon nog wat wijzigingen (hier een beetje sneller, daar wat langzamer etc.), wijzigingen door gemaild via internet (lekker snel
) onderhand was Tyrza (volgens mij) zich scheel aan het leren om de kür uit het koppie te kunnen, volgens mij heb jij maar weinig nachtrust gehad of niet?
Ik geef het je te doen hoor om in amper 24 uur tijd een kür te kennen, oefeningen uit je hoofd leren, muziekpunten te leren herkennen, een keertje rijden en dan hup de ring in.
Ik hoop dat je toch voldoende nachtrust hebt gehad om je 'gewapend' in de ring te storten.
Heel veel succes en ik duim voor je! 
P.s.
Wisten jullie dat Tyrza en Menno, behalve met paarden, ook heel goed met oude vrouwtjes kunnen omgaan?