heb ook erg lang op een shet gereden tot het echt niet meer kon. Ik vind je er wel te groot voor maar met gewicht gaat het volgens mij nog prima.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vraagt van teovren nog om niet te reageren op de mexikaanse neusriem en het totale plaatje en waar gaan de helft van de reacties over? ik kan hier echt boos om worden...heb jij een shet wel is zo mooi zien lopen (samen met z0rr0 dan
) nou ik niet en ik vind het echt heel erg knap hoe ver zij met der shet is gekomen we kunnen der juist beter aanmoedigen dan alleen van die poedersuikeropmerkingen te geven daar schiet zij ook niks mee op...steph en flame ik wil alleen maar zeggen JULLIE ZIJN TOPPIE
Cloverdale schreef:hahabedankt
....
zijn dat kinderen die eralleen mee door het bos crossen ofzo?
of die ook dressuur rijden met hun shet?
,van die boscross shetten... niet dat ik bedoel te zeggen dat die er dan wel te waar voor zijn of zoiets, maar gewoon dat ziet er een stuk minder netjes uit.... ik+pambri"]
[quote="Cloverdale schreef:hahabedankt
....
zijn dat kinderen die eralleen mee door het bos crossen ofzo?
of die ook dressuur rijden met hun shet?
,van die boscross shetten... niet dat ik bedoel te zeggen dat die er dan wel te waar voor zijn of zoiets, maar gewoon dat ziet er een stuk minder netjes uit....
Hoffieeeh schreef:Steph, volgens mij zit jij te stralen achter je pc'tje! Nou, je verdient het!![]()
Flame springt leuk, houding is misschien niet helemaal toppie, maar het gaat om de lol! Enne, je hebt het overleeft!Netjes van Flamepje dat ze die 3 dubbele in 1 keer deed!

) er veel plezier in hebben. Voor de mensen die commentaar hebben, kom zelf maar een keer kijken naar hun als je het zielig vind want dan word je wel overtuigd 
Cloverdale"]
[quote="jessicatjuhh schreef:heey stefanie leuke fotos een vraagje op de 3e foto hoe kand at zo ongeleik hoe zijn die fotos gemaakt van het parcour van uit de kantine wel leuk zo van boven af naja jammer van de balk maar je hebt de dubbel oveleefd

).

Margon"]
[quote="Shariff97 schreef:Ag Ag,, gaan we weer steph,, Ze m0eten ons wel hebben hé.. :|
iedere keer krijgt Cloverdale reacties dat ze te groot is en dat het er niet uit ziet, en jullie blijven foto's plaatsen! Dan gaan automatisch weer mensen zeggen dat het er niet uit ziet waaronder ikdraumpje"]
[quote="Margon"][quote="Shariff97 schreef:Ag Ag,, gaan we weer steph,, Ze m0eten ons wel hebben hé.. :|
iedere keer krijgt Cloverdale reacties dat ze te groot is en dat het er niet uit ziet, en jullie blijven foto's plaatsen! Dan gaan automatisch weer mensen zeggen dat het er niet uit ziet waaronder ik