Flame @ Springwedstrijd :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 17:39

Shets zijn coewl! Cool
heb ook erg lang op een shet gereden tot het echt niet meer kon. Ik vind je er wel te groot voor maar met gewicht gaat het volgens mij nog prima. Lachen

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:35

ik heb vaak dat ik me erger aan kindere die veel te lang zijn voor een shet en er dan nog op doorrijden, maar bij jou erger ik me echt niet aan je lengte, je rijd der altijd lekker nagevelijk enzo vind het er altijd netjes uitzien en je lengte eigelijk niet zo storend.... en een shet kan wel wat hebben.... Lachen

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 18:38

haha Haha! bedankt Lachen....
zijn dat kinderen die eralleen mee door het bos crossen ofzo?
of die ook dressuur rijden met hun shet? Lachen

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:56

ik kan hier dus echt niet tegen he dat lieve meisje Schijnheilig vraagt van teovren nog om niet te reageren op de mexikaanse neusriem en het totale plaatje en waar gaan de helft van de reacties over? ik kan hier echt boos om worden...heb jij een shet wel is zo mooi zien lopen (samen met z0rr0 dan ) nou ik niet en ik vind het echt heel erg knap hoe ver zij met der shet is gekomen we kunnen der juist beter aanmoedigen dan alleen van die poedersuikeropmerkingen te geven daar schiet zij ook niks mee op...steph en flame ik wil alleen maar zeggen JULLIE ZIJN TOPPIE Bloos Ach gut

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 19:13

Leuke foto's hoor, maar zit je nou zo ongelijk of wat Verward
Verder lief paardje Lovers En geen ruzie maken he mensen! Knipoog

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 19:19

Ziet dr leuk uit hoor!
je ziet wel dat je wat lang bent voor je pony maar het stoort niet echt en zo te zien vinden flame en jij het alle 2 leuk en daar gaat het om!
probeer trowuens druk om 2 beugels te houden!

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 19:22

hmmm misschien is dat een goeie oplossing... Haha!
mijn zadel gaat namenlijk sinds ze zo is afgevallen een beetje naar links...
en dan lijkt het of mijn beugels gigantische ongelijk zijn....

heel erg bedankt babli Lovers

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 19:44

Leuke pony hoor! En zoals er al gezegd wordt, heeft de pony er zo te zien geen last van dat je ietsje te groot bent!
Dus gewoon zo doorgaan hoor! Zonde van het balkje, maar toch gefeliciteerd! *LOL*

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 19:45

Steph, volgens mij zit jij te stralen achter je pc'tje! Nou, je verdient het! OK dan!

Flame springt leuk, houding is misschien niet helemaal toppie, maar het gaat om de lol! Enne, je hebt het overleeft! Haha! Netjes van Flamepje dat ze die 3 dubbele in 1 keer deed! Haha!

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 19:49

Cloverdale schreef:

Ja Schijnheilig ,van die boscross shetten... niet dat ik bedoel te zeggen dat die er dan wel te waar voor zijn of zoiets, maar gewoon dat ziet er een stuk minder netjes uit....

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 20:51

ik+pambri"]
[quote="Cloverdale schreef:

Ja Schijnheilig ,van die boscross shetten... niet dat ik bedoel te zeggen dat die er dan wel te waar voor zijn of zoiets, maar gewoon dat ziet er een stuk minder netjes uit....
[/quote]
hmmm ja maar ik denk ook dat de meesten denken
net als ik dacht
dat shetten voor buitenritten, fok,gezelschap, en kar zijn....
maar sinds ik met Flame dressuurmatig ben gaan rijden heb ik die hele mening veranderd:D
het kunnen nette dressuur ponytjes zijn Haha!

en idD ze letten met het boscrossen niet op hun houding

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 20:52

Hoffieeeh schreef:
Steph, volgens mij zit jij te stralen achter je pc'tje! Nou, je verdient het! OK dan!

Flame springt leuk, houding is misschien niet helemaal toppie, maar het gaat om de lol! Enne, je hebt het overleeft! Haha! Netjes van Flamepje dat ze die 3 dubbele in 1 keer deed! Haha!

echt wel Haha!
zoveel complimentjes Haha!
terwijl dit toch foto's zijn waarvan ik echt hele broerde houding heb Haha!

siesti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:04

Ziet er leuk uit Stephanie

Ik heb je springwedstrijd in het 'echt' mogen zien met jou en flame en ik kan zien dat jullie beide (ook Flame dus Knipoog ) er veel plezier in hebben. Voor de mensen die commentaar hebben, kom zelf maar een keer kijken naar hun als je het zielig vind want dan word je wel overtuigd Lachen
Leuke foto's ook zo gemaakt vanuit de kantine.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:18

Op de een of andere reden ga ik met Margon mee...
Ik vind je te groot, niet om een beetje recrea af en toe rond te wandelen maar wel om parcoursen te springen.
En ook ik vind die mexicaan not-done...
Als jij je shet in het parcours niet kan houden heb je je dressuur NIET voor elkaar!
Ik dacht dat je in verhouding al wel sterk zat was, maar dan knoop je er nog een mexicaan om ook.......

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:22

Ag Ag,, gaan we weer steph,, Ze m0eten ons wel hebben hé.. :|

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:26

leuke shet!
flame is echt geweldig!
alleen jammer van sommige kwetsende reactie's hierop Boos!
ik vind dat je het heel goed doet! en flame zal er ook niet veel last van hebben, want dan zou die nooit zo mooi en hoog springen met zijn oortjes naar voor

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:34

Cloverdale"]
[quote="jessicatjuhh schreef:
heey stefanie leuke fotos een vraagje op de 3e foto hoe kand at zo ongeleik hoe zijn die fotos gemaakt van het parcour van uit de kantine wel leuk zo van boven af naja jammer van de balk maar je hebt de dubbel oveleefd

geen idee laten we het erop houden
dat mijn houding gewoon verschrikkenlijk is Bloos!
[/quote]
je valt daar inderdaad wat naar een kant, iets om aan te werken dus Knipoog

Pimlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:45

WHOW!!!!!!! OK dan! Wat een geweldige shetlander! Mag ik m hebben? Voeg ik m toe aan mijn collectie geweldige springshetlanders! Vingers aflikken

Vet gaaaf! OK dan! OK dan! Cheese! OK dan!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:53

Shariff97 schreef:

Vind je het gek Verward iedere keer krijgt Cloverdale reacties dat ze te groot is en dat het er niet uit ziet, en jullie blijven foto's plaatsen! Dan gaan automatisch weer mensen zeggen dat het er niet uit ziet waaronder ik

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 23:22

Goed dat je bent rondgekomen OK dan!
Achja, voor het oog is het misschien wat mooier om op een D pony te zitten, maar zo te zien vindt hij het allemaal wel prima en kan het nog zat (anders lag je er wel naast, eigenwijs zijn ze zat Knipoog).
Zolang jij merkt dat ie dr geen last van heeft moet je dr van genieten.

Jammer dat sommigen hier niet begrijpen dat niet iedereen geld heeft om een geweldige D/E pony oid te kopen en genoegen nemen met hun shet...

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 23:54

hey hey
k vind het er super netjes uitzien!! echt waar mijn complimenten OK dan!
je hebt der super netjes aan het lopen en aan het springen dat zie je niet zo heel vaak... en het plaatje stoort niet echt, idd voor t oog is een grotere pony mooier maar als je lol hebt is het toch goed Knipoog
jammer van sommige reacties hier
nix van aantrekken gewoon lekker verder rijden en foto's blijven plaatsen k zie jullie saampjes graag

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 23:55

p.s. met dat zie je niet zo vaak in mijn vorige bericht bedoelde k de shetties... Knipoog niet dat er dalijk verkeerde gedachtes opgeroepen worden Lachen

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 01:52

Margon"]
[quote="Shariff97 schreef:

Vind je het gek Verward iedere keer krijgt Cloverdale reacties dat ze te groot is en dat het er niet uit ziet, en jullie blijven foto's plaatsen! Dan gaan automatisch weer mensen zeggen dat het er niet uit ziet waaronder ik
[/quote]

word het dan niet eens tijd dat de mensheid met het commentaar doorkrijgt dat hun commentaar niet gewaardeerd word en ze beter kritiek kunnen gaan geven op mensen die het wel waarderen ?
als het je niet aanstaat kijk dan niet
je weet van wie er foto's te zien zijn in het topic , te zien aan naam topic starter en titel
negeer het topic dan
het plaatje is misschien niet het plaatje wat de gewone paardenwereld wenst te zien
maar anders is niet altijd fout
zo te zien heeft die shet het reuze naar haar zin onder de amazone
laat ze lekker

an geen foto's plaatsen omdat er een paar mensen door blijft zeuren over dingen die al duizend keer gezegd zijn zou ook jammer zijn
er zijn namelijk ook mensen die deze foto's wel waarderen

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 07:52

draumpje"]
[quote="Margon"][quote="Shariff97 schreef:

[/quote]

word het dan niet eens tijd dat de mensheid met het commentaar doorkrijgt dat hun commentaar niet gewaardeerd word en ze beter kritiek kunnen gaan geven op mensen die het wel waarderen ?
als het je niet aanstaat kijk dan niet
je weet van wie er foto's te zien zijn in het topic , te zien aan naam topic starter en titel
negeer het topic dan
het plaatje is misschien niet het plaatje wat de gewone paardenwereld wenst te zien
maar anders is niet altijd fout
zo te zien heeft die shet het reuze naar haar zin onder de amazone
laat ze lekker

an geen foto's plaatsen omdat er een paar mensen door blijft zeuren over dingen die al duizend keer gezegd zijn zou ook jammer zijn
er zijn namelijk ook mensen die deze foto's wel waarderen
[/quote]

Go Draumpje, Go Draumpje..!! Yeahh..

Maaruh Margon wat jij dus wil zeggen is.. Dan zet je er maar geen f0t0's meer op, omdat het commentaar niet word gewaardeert? Als het commentaar al 10000000000x is gezegd ja, dan wardeer ik het ook niet meer nee.. Damnnn wat een gezeur...

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 10:20

Margon...
Je zegt nou gewoon dat Cloverdale geen foto's meer moet plaatsen omdat JIJ er een probleem mee hebt Boos! Boos! Verward
Komt misschien een beetje arogant over denk je niet?

Laat haar gewoon.. als je het zo erg vindt waarom kijk je dan nog?