Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tessebes schreef:Mankeert dat beest niet wat, want ze ziet eruit alsof ze pijn heeft.
Overigens; als je niet tegen kritiek kunt, dan moet je geen foto's plaatsen en zeker niet zulke als deze.
[edit] zie net dat je zegt dat ze haken heeft. Totdat de dierenarts is geweest kun je er beter niet meer op rijden, want ze is niet chagerijnig, ze heeft GVD gewoon pijn!
Citaat:Als je een beetje om dat paard geeft, dan stap er gewoon voorlopig niet meer op. Ik vind het puur egoisme als je hiermee blijft doorrijden en doet alsof er niets aan de hand is. Je mag blij zijn dat het paardje zo braaf is, want een andere had je er waarschijnlijk allang afgegooid door de pijn.
. Sorry ik vind het er echt naar uit zien...
) En je kan beter peesbeschermers omdoen als je nog gaat rijden, want die bandages zijn zeker niet veilig, als je niet kan bandageren moet je het ook niet doen. ze hebben peesbeschermers in de leukste kleuren en die zijn heel makkelijk om te doen
Toushie schreef:met dta eten ze krijgt genoeg eten kank niks aan doen en in de wei mag ze niet en ze heeft haken opd e keizen en trouwens het was echt niet zo zielig hoor. ze was een beetje chagerijnig. heeft ieder paard wel is.
Psycho_Horse"]
[quote="Psycho_Horse"]Jezus he dis toch niet meer normaal, je kan gewoon riblezen bij dat paard heeft die geen last van wormen ??? En springen zal ik maar niet doen met hem rij hem maar eerst fatsoenlijk in de dressuur, of nog wat zet hem maar eerst ff lekker op de wei en goed op rust want denk dat je je paard zo overspannen heb, of dat die als die zo mager is gewrichts problemen krijgt. Dit is mijn mening er over, hij ziet er niet meer zo jong uit enz en als die al oud is geef hem een leuke oude dag lekker genieten in de wei en beetje poetsen en veel knuffelen, maar dit , ik zou uberhaupt niet meer op dat paard durven rijden dan, niet omdat die zo bokt of wat dat doet die van mij ook wel eens, maar eerst maar is een goeie controle van de dierenarts.
[/quote]
[quote="Psycho_Horse schreef:En nog wat.. Wel eens leren bandageren :S:S Dacht dat bandageren allen tot het vetlokje aan de kogel ging, zo help je de benen van het paard naar de stinkmodder want hij heeft zo geen afzet... van voor dus met opvangen van de sprong krijgt die een extra harde klap en kans op verzwikking...

IloveShets schreef:Ik dacht gewoon van: goh een keer wat anders dan op zo'n klein ding rijden.
Weet ik veel wat Iska allemaal heeft ze is niet van mij! Ik bepaal niet of ik er op mag rijden enzovoort maar Lindsey.
vin je echt vaag en egoisties enkel maar rijden rijden rijden.....vossebier"]
[quote="mmeerreell schreef:overdrijven is ook een vak
yokie"]
[quote="vossebier"][quote="mmeerreell schreef:overdrijven is ook een vak
Lady_Promiss"]
[quote="BounceBabe schreef:Kijk als ze dit willen stoppen moeten ze gewoon een slotje op het topic zetten! Lijkt me veel logischer... want kan iemand hier nu wat goeds over zeggen?
miepmiep"]
Het is misschien niet echt overdreven, maar de "afzeikerige" houding van een aantal mensen kan wel het averechtse effect hebben. Dat de meisjes dus geen zin meer hebben in dit soort reacties en dus niet meer kijken.
[/quote]
Dit zou kunnen.. Hoewel. Als ik voor mezelf spreek, ik zou nieuwsgierig zijn naar wat er nog meer over me gezegd wordt. Ook al zijn het rotdingen...
[quote="miepmiep schreef:Geef liever praktische tips. Ik ben ervan overtuigd dat deze meiden geen slechte bedoelingen hebben gehad met dit paard, maar door te weinig kennis, ervaring en begeleiding de verkeerde kant op zijn gegaan.
yokie"]
[quote="miepmiep schreef:Geef liever praktische tips. Ik ben ervan overtuigd dat deze meiden geen slechte bedoelingen hebben gehad met dit paard, maar door te weinig kennis, ervaring en begeleiding de verkeerde kant op zijn gegaan.