Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zelf ben ik tijdens het rijden altijd bezig om dingen te ontdekken. Als ik dit voel en dit doe, wat gebeurt er dan?? Ik vind het reuze interesant om spiertechnisch en rijtechnisch te ontdekken wat er kan en wat er bv aan de hand is waarom iets niet wil! Er zijn ook mensen die nemen les, doen wat de instructrice zegt en denken dan oke, dat zal wel goed zijn! Ik denk dat je er zo ook wel kan komen, maar dan rij je niet zoals je zelf denk dat goed is
.Skipper schreef:Idd is Z2 iets wat moeilijker want Goofy kon dus wel galopappuyementen echter voor de wissels was hij te beperkt, hij sprong ze wel maar niet goed. Ik denk niet dat ik dat hem aan had willen doen,dat had niet eerlijk tegenover hem geweest.

Tallie1979 schreef:Ik vraag me af of ik met mijn fjord ( een gezonde grote jongen van ruim 1.50 ) ooit naar het Z zal rijden.. Met of zonder goede begeleiding..
Dit omdat een fjord toch beperkingen heeft in zijn lijf.. Ze zijn er wel, maar heel dun gezaaid