Nathaley schreef:Wow wat een paard zeg !!
Foto s zagen er leuk uit, wie is de vader van je paardje??
De vader van Isatus is Rossini.
En zijn moeder is Wulifa en moedersvader is Nimmerdor.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. En dan bedoel ik niet alleen dat ze (volgens mij) niet makkelijk neerwaarts is te krijgen, maar het lijkt ook alsof hij redelijk hoog opgooit (niet dat je dat kan zien op de foto's, maar dat dacht ik
).
! Tinne schreef:Ziet er een moeilijk paard uit om te rijden. En dan bedoel ik niet alleen dat ze (volgens mij) niet makkelijk neerwaarts is te krijgen, maar het lijkt ook alsof hij redelijk hoog opgooit (niet dat je dat kan zien op de foto's, maar dat dacht ik
).
Hij kan volgens mij ook wel strekken, als ik zo naar die laatste foto kijk!
Heel veel succes met hem, maar dat gaat volgens mij wel goedkomen zo te zien
Tooske schreef:Isatus is een HIJ, en Hij is 14 jaar oud. Het is een hel moeilijk paard om te rijden, superscheef en altijd met slof gereden.... Dus het enigste wat hij 3 maanden geleden deed was sterren kijken!! Hij heeft wel Z1 gelopen vier jaar terug, maar daarna niet veel meer gedaan, of niks.
Enne dat commentaar, best hoor, maar daar vragen we niet om. Ik ben tevreden en ik weet wat ik niet helemaal goed doe, daar wordt wel aan gewerkt maar helaas lukt dat niet altijd meteen!! Plus dat daar bij komt dat ik dit paard nog maar drie maanden rijd...

parouscha schreef:Ik vind dat ze opzich wel gelijk heeft.
Ze vraagt niet om commenaar.
Dan stond het er wel bij.
En niet iedereen heeft een super zit.
En daar zal heus wel aan gewerkt worden, aangezien ze wel met hulp zo'n paard in de wedstrijden bereid.