Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 BitWise schreef:Lielle:
Het horloge werkt perfect. Mijn begeleidster had het onderweg al bijna uit de auto gesmeten. Na wat uitproberen bleef er de hele tijd een alarm afgaan en we konden het er niet af krijgen. Toch nog goed gekomen.
 wilde de gebruiksaanwijzing geen uitkomst bieden 

Te veel twijfelen, te veel regelen en dus een stop. Alleen op die haag zat ik eens niet te mutsen en reed ik gewoon door. Gewoon op onze paardjes vertrouwen dus 

Ik vraag me toch serieus af waar! Dan start ik daar maar eens niet 

Ik dacht dat hij overal even hoog was, vond Pablo er al erg dapper door springen met zijn achterbenen 

DIe van mij gaat al sinds Ede iedere nacht om tien over half twee af...En ik krijg het er maar niet vanaf 

)                                                         Lielle schreef::j maar daar sta je niet bij stil als je aanrijdtalthans, dat probeer je
 )..                                                         
                                                         annegti schreef:Hmmm, als je paard dus op het allerlaatste moment vies weigerd lig je met een beetje pech onderin dat gat te koekeloeren.... Grappig.
 met een gat ervoor