Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antoinette schreef:Toevallig zat ik vandaag op mijn stage door een wat ouder boek te bladeren (1998) en kwam een plaatje van Edward tegen. Was dat het eronder stond want ik had hem niet eens herkend![]()
Maar wat is hij hard gegaan sindsdien
xyzutu2 schreef:Het zijn inderdaad mooie beestjes, vooral Lingh, maar die loopt dan helaas weer veel minder mooi in het gewenste dressuur-frame. Het punt tussen de oren hoort het hoogste punt van de hals te zijn, niet de tweede of derde halswervel. Als een of ander Pennymeisje een pony zo zou laten lopen zou ze waarschijnlijk (als ze geluk heeft) het commentaar krijgen dat de pony in de eerste plaats met de neus achter de loodlijn loopt en bovendien een valse knik in de hals heeft -> verkeerde punt in de hals is het hoogst. En dan heb ik niet niet over de manenkam die wat overduidelijk aanwezig is, ook als je de hals zelf bekijkt zie je dat het hoogste punt helaas niet het juiste punt is. Ik kan mezelf niet in deze rijstijl vinden, maar ik moet zeggen dat ik Lingh wel eenl lekker ding vind.