jij weet veel van springen 
goede tips zeg
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat zijn echt ondingen. Heb ze ook een tijd gebruikt bij mijn merrie (waar ik toendertijd al 10 jaar op reed, stukkie langer dan jullie dus). Tot ze een keer weigerde en op het kistje terecht kwam... Dat wil je echt niet meemaken, een paard dat door zo'n kist heen gaat...
runningkawa schreef:Kijk voor de fun is in mijn profiel en de teugels daarbij
Zo springt kawa alles, hou ik contact op de sprong, staat hij de sprong daarop stil.
Hij wil gewoon die extra vrijheid.
Op t laatste moment en als je dan ietsss naar voren zit.. heb je dus wel ff een probleem
Maar ik vind dat het bij ningo t best werkt als je gewoon de teugels best lang houd
en dan gewoon ff lekker doordraaft, gaat hij soms vanzelf in galop en dan wil hij wel! maar als je teveel teugels neemt gaat ie gewoon eerst in n sukkeldrafje.. en dan kan je m wel n tik geven met de zweep, maar dat scheelt m niet veel... hij rodeo-t je dr gewoooooon af of hij gaat steeds weigeren! Mensen die het niet geloven moeten m maar is uit komen testen. Verder springen we eigenlijk weinig dus m verandere gaat ook niet echt werke. Hij is al 20 en heeft er nu teminste lol in.. en melanie (en ik) mogen m alleen op zaterdag rijden vandaar.. bedankt voor de redakties in ieder geval _Scarlet_"]
[quote="runningkawa"][quote="_Scarlet_ schreef:Tsja, het enige wat ik eigenlijk op te merken heb, zijn die teugels... Toch wat strakker doen, je hebt geen enkele controle na de sprong nu. Stel je voor dát er eens iets gebeurt, dan lig jij er vrijwel zeker weten af.

Ctal"]
[quote="_Scarlet_"][quote="runningkawa"]
[quote="_Scarlet_ schreef:Tsja, het enige wat ik eigenlijk op te merken heb, zijn die teugels... Toch wat strakker doen, je hebt geen enkele controle na de sprong nu. Stel je voor dát er eens iets gebeurt, dan lig jij er vrijwel zeker weten af.