fjord in piaffe?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 13:24

Misschien heeft ie er lol aan om zo te lopen!!
Et 'waarom' kom je waarschijnlijk toch niet te weten, omdat je fjordje et je niet kan zeggen Knipoog Haha! !!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 15:04

Als ik het zo hoor ga ik voor twee mogelijkheden
Een correctie die hij zichzelf heeft aangeleerd voor het geval er iemand wankel zat.. (dat wil niet zeggen dat jij wankel zat, slechts dat hij dit kan doen)
Of inderdaad een tactfout en dat lijkt mij eigenlijk het logischte gebaseerd op wat hier staat

nardini

lachen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:21

misschien is het een nieuw paard voor anky!!!
ihiih wie weet!?!?!?
als hij alleen vor je zoontje is....misschien kan die ooit grand prix ermee rijden

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 15:42

Mogelijk dat je het paardje een bepaalde hulp of aanwijzing geeft, zonder dat je het doorhebt. Dan bedoel ik dus een hulp die gebruikt is bij en door de gehandicapten.
Ik krijg wel een naar gevoel in mijn buik van de opmerking die je plaatst: ik heb geen gerenomeerd instructeur nodig.
Imo kan niemand zonder een deskundig persoon die je vanaf de grond een vakkundig oordeel kan geven. Ook al 'loop' je al 35 jaar mee, je bent nooit te oud om te leren. Zelfs Anky heeft dagelijks les.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 16:36

patos schreef:
Mogelijk dat je het paardje een bepaalde hulp of aanwijzing geeft, zonder dat je het doorhebt. Dan bedoel ik dus een hulp die gebruikt is bij en door de gehandicapten.
Ik krijg wel een naar gevoel in mijn buik van de opmerking die je plaatst: ik heb geen gerenomeerd instructeur nodig.
Imo kan niemand zonder een deskundig persoon die je vanaf de grond een vakkundig oordeel kan geven. Ook al 'loop' je al 35 jaar mee, je bent nooit te oud om te leren. Zelfs Anky heeft dagelijks les.

Helemaal mee eens!!!

OK dan!

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 17:38

en sommigen lopen slechts nog maar 5 jaar mee en weten wel degelijk meer dan iemand die al 35 jaar meeloopt.

( ik zeg hier niet dat dit voor jou geldt, maar dat getallen hier niets zeggen)

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:08

Ze zegt toch niet dat ze helemaal geen trainer nodig heeft...Alleen op dit paard hoeft dat niet,omdat hij als 'hobbelknol' voor haar zoontje gebruikt wordt...

Ik denk dat ik wel een beetje snap wat je bedoelt..Een pony bij mij op stal doet ook zoiets,alleen maakt soms een paar passage achtige passen...Daarbij verliest hij totaal geen takt,draaft vrolijk door,maar tilt de benen dan plots een paar passen 'passage achtig' op... Waar dit vandaan komt weet ik ook niet...Het is iig erg leuk om te zien Knipoog

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 12:42

KellyenXena schreef:
Ze zegt toch niet dat ze helemaal geen trainer nodig heeft...Alleen op dit paard hoeft dat niet,omdat hij als 'hobbelknol' voor haar zoontje gebruikt wordt...

Ik denk dat ik wel een beetje snap wat je bedoelt..Een pony bij mij op stal doet ook zoiets,alleen maakt soms een paar passage achtige passen...Daarbij verliest hij totaal geen takt,draaft vrolijk door,maar tilt de benen dan plots een paar passen 'passage achtig' op... Waar dit vandaan komt weet ik ook niet...Het is iig erg leuk om te zien Knipoog

Dat klinkt als eenzelfde manier van doen. Mag ik vragen (gezien je woonplaats ook) wat voor pony dat is en waar hij vandaan komt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 13:03

is het geen begin van hanetred/krampen trekken? (sorry weet niet het verschil tussen die 2)

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 13:17

runningkawa schreef:
is het geen begin van hanetred/krampen trekken? (sorry weet niet het verschil tussen die 2)

Dat heeft toch alleen betrekking op de achterbenen? Hij heft de voorbenen netjes mee dus dat lijkt mij niet?

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:21

De vader van de pony is onbekend...Ik denk zelf dat de moeder welsh en/of new forest bloed heeft..Dus de pony zelf ook..Zeker ben ik er helaas niet van..En helaas ook geen idee waar hij vandaan komt..Moet wel een beetje uit deze buurt zijn...Leuk ding is het..zou het goed doen in de sport.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 16:12

KellyenXena schreef:
De vader van de pony is onbekend...Ik denk zelf dat de moeder welsh en/of new forest bloed heeft..Dus de pony zelf ook..Zeker ben ik er helaas niet van..En helaas ook geen idee waar hij vandaan komt..Moet wel een beetje uit deze buurt zijn...Leuk ding is het..zou het goed doen in de sport.

Ik vroeg met dat zo af omdat de mijne uit Bergen op Zoom komt bij een stichting voor gehandicapten. Dat is bij jou niet ver uit de buurt en het had natuurlijk toevallig zo kunnen zijn dat ze beide bij dezelfde stichting hadden gelopen, wat misschien iets zou verklaren. Maar dat is niet het geval blijkbaar dus. Zou ook TE toevallig geweest zijn natuurlijk.

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 16:42

LDRD"]
[quote="KellyenXena schreef:

Ik vroeg met dat zo af omdat de mijne uit Bergen op Zoom komt bij een stichting voor gehandicapten. Dat is bij jou niet ver uit de buurt en het had natuurlijk toevallig zo kunnen zijn dat ze beide bij dezelfde stichting hadden gelopen, wat misschien iets zou verklaren. Maar dat is niet het geval blijkbaar dus. Zou ook TE toevallig geweest zijn natuurlijk.
[/quote]

Dat had inderdaad gekunt,maar denk niet dat deze nu zo geschikt is voor gehandicapte kinderen Knipoog Zou inderdaad wel érg toevallig zijn...

Misschien gewoon een brabants trauma dan..Aangezien mijn paard ook niet helemaal spoort Haha!