Ustinov onder het zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nadhir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 12:55

Wat een lekkerding joh;)

Nee maar die voorlaatste foto is echt fantastisch, hij glimt lekker en ziet er super uit! Veel succes nog later met hem als hij weer bij jou is OK dan!

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:30

Ik vind nog steeds dat je hem naar de keuring moet doen hoor.
Laat die kenners maar banketstaaf, die word gewoon goedgekeurd. Knipoog
Zo´n lekker ding! Lovers
(En dat zeg ik, iemand die niet van vossen houd Schijnheilig )

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:48

Zo wat is die eenalaatste foto mooi! Wel een druktemaker, maar dat komt nog wel .

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:45

De laatste foto doet het bij mij niet....
Maar die 1 na laatste foto is echt supergaaf *LOL* Kwijl Daar lijkt het totaal een ander paardje zoals hij kijkt!
Het rijden ziet er idd nog wat afgeleid uit maar dat komt misschien wel goed zodra hij gecasteerd is. dan is hij minder afgeleid denk ik. Veel succes ermee!!!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 19:36

Het is echt zooooo vreselijk knappe vent!! Kwijl Echt geweldig!
Ziet er goed uit hoor!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 19:47

Hij wordt echt steeds mooier! Gaat goed zo te zien.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 19:56

die ene laatste foto kan zo uit een boek komen ... geweldig mooi paard heb je ...
voelt lekker zeker om zoveel complimentjes te krijgen over je knollie ?!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 19:57

en óf hij mooi is, dat weet hij zelf , volgens mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:01

BeNGeL schreef:
voelt lekker zeker om zoveel complimentjes te krijgen over je knollie ?!

Ja, vooral omdat we hem zelf gefokt hebben en hij precies is geworden wat we hadden verwacht/gehoopt uit deze combinatie (op de kleur na dan Haha! )

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:17

Lekker ding hoor!!
Hij ziet er echt superstoer uit Cool! Ben heel benieuwd hoe het over een tijdje gaat!!

Wicked2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:27

prachtig paard dat wel!

maar diegene die erop rijd, mij staat het toch niet aan de wijze waarop.
zijn teugels zijn veels te kort en word ook aan 'genomen' en hij doet ook zijn handen hoger waardoor de druk groter word;. Een paard dat nog maar 2 weken onder het zadel is is nog praktisch niks met teugels.
en ik zie dat hij vooruit zit, op zich zo je denken dat is beter dan kan je jonge paard zijn evenwicht beter bepalen, maar dan moet je op je stijgbeugels staan en met je knieën steun hebben. en niet blijven zitten want dan druk je je bekken naar achter (moet je is proberen op een bureaustoel op wielen wat er gebeurd als je naar voren zit, di erolt weg naar achter) en dat zijn de hulpen voor achterwaarts.
was ik diegene die met hem aan het rijden was, een losse teugel waardoor hij ontspant en met de neus naar de grond komt en over zijn rug komt. Ik rijd de paarden die ik rijd op de zit, je hebt praktisch je teugels bijna niet nodig enkel voor aanleuning.

zo das mijn mening

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:39

Ilindra, het is en blijft een geweldige vent Lovers

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:26

.
Laatst bijgewerkt door janna op 01-09-24 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:49

marahorse schreef:
prachtig paard dat wel!

maar diegene die erop rijd, mij staat het toch niet aan de wijze waarop.
zijn teugels zijn veels te kort en word ook aan 'genomen' en hij doet ook zijn handen hoger waardoor de druk groter word;. Een paard dat nog maar 2 weken onder het zadel is is nog praktisch niks met teugels.
en ik zie dat hij vooruit zit, op zich zo je denken dat is beter dan kan je jonge paard zijn evenwicht beter bepalen, maar dan moet je op je stijgbeugels staan en met je knieën steun hebben. en niet blijven zitten want dan druk je je bekken naar achter (moet je is proberen op een bureaustoel op wielen wat er gebeurd als je naar voren zit, di erolt weg naar achter) en dat zijn de hulpen voor achterwaarts.
was ik diegene die met hem aan het rijden was, een losse teugel waardoor hij ontspant en met de neus naar de grond komt en over zijn rug komt. Ik rijd de paarden die ik rijd op de zit, je hebt praktisch je teugels bijna niet nodig enkel voor aanleuning.

zo das mijn mening

Zeg maar wanneer ik hem kan komen brengen, kun je het zelf proberen.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:52

Marahorse, ben je goed verzekerd?
Het is geen hobbelpaard maar een hengst, en eentje die praatjes begint te krijgen ook.
Ben benieuwd, ik wil er wel bij zijn als je Ustinov komt rijden. Mag ik dan filmen? OK dan!

Wicked2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:54

wat niet banketstaaflig bedoeld hoor.

niet kwaad bedoeld zeggen zebij ons.

maar je betaald zoveel voor hem op een training stal te zetten.
maar die ruiter blijkt er nisk van te bakken.

ik ben zelf ook geen super trainer en zeg ook niet dat ik zo dingen doe ma zou liever mijn paard op een andere manier zien inrijden.

van mij mag je hem komen brengen hoor, de eigenaarese heeft er het diploma voor Knipoog

Wicked2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:55

het is toch niet omdat het een hengst is dat hij zo moet aangepakt worden, ok als hij zich slecht gedraagt wel, als dit het geval was bij het nemen van de foto's neem ik mijn woorden terug.

eum en durf onze paarden geen hobbelpaarden te noemen want di ene merrie gedraagt zich hier als een hengst

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:00

Ik heb al m'n paarden tot nog toe zelf ingereden en heb jaren op een dressuurstal (Gert v/d Hoorn) div. jonge hengsten beleerd, maar deze heeft me al 2x in hele korte tijd het ziekenhuis ingeholpen.
Usti is erg groot, erg sterk en heel erg dominant.
De ruiter die hem rijdt rijdt zowel in de dressuur als in de springsport op een behoorlijk nivo en ik heb er de volste vertrouwen in.
www.stal-t-hooiland.nl

Maar zoals ik al zei, als je beter denkt te kunnen ben je welkom.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:16

zowiezo als je beter bent dan deze ruiter mag je die van mij ook wel eens proberen ik zie graag een topruiter op mijn paard maar dat is niet te betalen en aangezien je van iemand, van wie ik vind dat hij aardig in de buurt komt van de topruiters , zegt dat hij er niets van bakt ben ik heel benieuwd naar jouw manier

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:26

Zozo, dat ziet er goed uit! Ik vind het een prachtpaard met erg veel uitstraling! Je zal er straks vast veel plezier aan beleven. Waarom heb je hem trouwens zo lang hengst gehouden? Is hij naar de keuring geweest?

marahorse schreef:

Waarop kan jij je conclusie baseren dat deze ruiter er 'nisk van bakt' ?
Om dat jij het misschien op een andere manier zou doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:37

Nimber"]
zegt dat hij er niets van bakt ben ik heel benieuwd naar jouw manier
[/quote]

[quote="marahorse schreef:
van mij mag je hem komen brengen hoor, de eigenaarese heeft er het diploma voor Knipoog

Ze verschuilt zich nu al achter een "eigenaresse" met een diploma, zelf zal ze er dus niet zo heel veel van bakken denk ik Haha!
Met de diploma's van Ivo en Jaron is het trouwens ook dik in orde hoor, hangen netjes in de koffiekamer.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:19

hahah moet lachen!! ik heb ooit een clinic gezien waar ze binnen 5 minuten een paard zadel mak maakten! dat was bert en gert moest er hier ook aan denken!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 00:56

marahorse schreef:

niet kwaad bedoeld zeggen zebij ons.

maar je betaald zoveel voor hem op een training stal te zetten.

ik ben zelf ook geen super trainer en zeg ook niet dat ik zo dingen doe ma zou liever mijn paard op een andere manier zien inrijden.

Dit schiet mij even in het verkeerde keelgat. Die jongens op de foto hebben jarenlange ervaring en hebben al hun paarden superfijn voorelkaar! Ik ken beide heren al jaren, en ik zou met plezier mijn paard daar neerzetten!

Wicked2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 08:26

ik zeg tog niet dat ik het beter kan, maar vind dat het paard er niet ontspannen bij loopt, Als ik op dat nivo zou rijden, zou ik hem anders rijden ontspannender dus.

ik ben die eigenaarsse niet, waar mijn paard gestald staat bedoel ik.

Wicked2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 08:26

en nog is als je zegt dat het moeilijk paard is, bneem ik mijn woorden terug