Indoor Brabant - foto's Kür

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:24

vind lingh zo ontzettend gaaf OK dan!
ik vond hem beter dan salinero zaterdag...

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:28

Ik heb het ook gezien.
Maar als Edward die paar kleine foutjes niet had gemaakt, was hij beter als Anky. (Vind ik.) Maar Anky reed Precies op de muziek, helemaal alles precies tot in de nopjes. Geweldig!
Wat een gave Kur had Edward, Van Ameno, met trance er tussen in de Galopappuyementen, Geweldig!

En wisten jullie dat Anky in haar kur zelf gezongen heeft?

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:24

Wat een ontzettend mooie foto's zeg! OK dan!

Ben ik heel erg vervelend als ik vraag of je ook nog Sven Rothenberger er tussen hebt zitten? Zou je die dan ook willen plaatsen?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:32

Goed idee Aimee (rijmt Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:43

Kijk eens naar dat briljante contact dat Marlies heeft op de stangteugel!!! Zo mooi!

Aan Apache viel me tegen dat hij bij het optillen van zijn voeten eerst zijn teen door het zand sleepte, daarna zijn voet een stukje optilde en weer neerzette, het zal spanning geweest zijn??

(Heb alles weer van de video gewist, RG&WL was belangrijker, anders had ik wel wat stills kunnen maken, maar helaas.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:54

Marlies vind ik altijd opvallend fijn met de stangteugel! Laats in Ermelo reed ze met Royal Investment ( heel fijn paard trouwens) en daar viel mij het stangteugel gebruik ook al op.

Idocus gaat ook mooi zitten zo op de foto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 00:04

Zo heb ik haar wel eens een moeilijk rondje zien rijden, waarbij Idocus haar echt aan het werk zette (was geen wedstrijd) en toen hing ze nog niet aan de stang, knap hoor, want ik kan me voorstellen dat je dat op zulke momenten wel zou kunnen doen.

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 00:06

Ook gaaf was dat ze bij de ere ronde samen in een rij naast elkaar in passage van a naar c gingen.
Lingh werd toen een beetje heet, en sprong achter met 2 benen tegelijk.

En Salinero deed een beetje spooky op het laatst Tong uitsteken

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 01:54

ziet er goed uit die foto's,
idd de houding van E.G. kan veel mooier
maar zo zie ik ook hier weer iets anders wat ik liever niet zie

marlies van balen , ik ga met Lov en pipo mee
heel mooi OK dan!

geloof dat ik maar marlies fan word Tong uitsteken

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 09:34

Aimee schreef:
Wat een ontzettend mooie foto's zeg! OK dan!

Ben ik heel erg vervelend als ik vraag of je ook nog Sven Rothenberger er tussen hebt zitten? Zou je die dan ook willen plaatsen?

Ja hoor, die heb ik ook nog, maar vond de foto's niet zo best. Ik zal er wel 1 plaatsen vanavond.

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:03

Ik was erg onder de indruk van Arjan, vond hem weer erg goed.
In de piaffe bleef Goliath er aan trekken.
Salinero vond ik fijn ontspannen, hoewel het punten aantal wel wat hoog uitviel.
Ik ben fan van Edward, vind dat het super doet en die plaatsing verdiende hij zeker. Hoewel hij iets dichter achter Anky had mogen eindigen.
Sven Rothenberger ook nog gezien, op zich wel leuk om naar te kijken, maar vind het altijd net of hij zijn paardeb probeert op te tillen, ziet er allemaal niet zo vanzelfsprekend uit.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:26

Hele gave foto's, uit de laatste foto kan ik concluderen dat Anky de Kur heeft gewonnen???

Nee Studio Sport heeft de dressuur niet uitgezonden Scheve mond .

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:27

Anoukie schreef:
Hele gave foto's, uit de laatste foto kan ik concluderen dat Anky de Kur heeft gewonnen???

zaterdagmiddag van 16.45-17.00, wel een heel kwartier dus..

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:35

En Ja anky won de kur met 81. nog iets % Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:48

essie79"]
[quote="Anoukie schreef:

[/quote]

Ja waardeloos is dat! Boos!
Waarom krijgt de paardenport altijd zo weinig tijd???
Helemaal zo'n groot evenement Verward
Daarin (o.a. Knipoog Haha! ) kan de NOS en NL-tv nog een voorbeeld nemen aan de Duitsers

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:59

Mooie foto's zeg! Goede kwaliteit! Ik heb helemaal niets van het paardrijden op tv gezien. Als het er voor komt, komt het op tijden dat ik niet kijk......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:13

Op zondag zijn de beelden van Edward en Anky nog een keertje uitgezonden.

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:39

Picasso"]
[quote="essie79"][quote="Anoukie schreef:

[/quote]

Ja waardeloos is dat! Boos!
Waarom krijgt de paardenport altijd zo weinig tijd???
Helemaal zo'n groot evenement Verward
Daarin (o.a. Knipoog Haha! ) kan de NOS en NL-tv nog een voorbeeld nemen aan de Duitsers
[/quote]

Ik kijk inderdaad vaker op DL naar paardensport.
Ik heb ook een heel uur kunstrijden gezien.. kwam trouwens tot de conclusie dat het daar ook heeel irritant is dat de commentator door de kur heen zit te ouwehoeren met onnodige info.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:55

Als onbetekenende belg wil ook wel iets melden. Ten eerste wat een kwaliteit van foto's zeg. Wat voor camera is het? Waarschijnlijk geen gewoon huis, tuin en kuiken cameraatje. Ten tweede vind ik dat Anky een bijna perfecte zithouding heeft en daar zullen niet veel ruiters aan kunnen tippen. Trouwens iedere ruiter ontwikkelt min of meer zijn eigen zithouding, waarmee hij zich het prettigst voelt op zijn paard en waarmee hij zijn paard het best aan het lopen krijgt en onder controle houdt. Ten derde vind ik dat Salinero voor mij geen uitstraling heeft. Niet zoals Bonfire indertijd en zoals Idocus en Lingh nu. Onze Jeroen Devroe heeft mij versteld doen staan door zo goed mee te kunnen in dit drukke deelnemers veld. Als hij zo blijft rijden heeft misschien een kansje dat hij naar Athene zal worden uitgezonden. Jeroen doe ze verder, Wij dressurende belgen hebben je nodig.

Heeft er iemand foto's genomen van de GP en van Thamar Zweistra?

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 12:46

Ondanks dat ik zelf niet zo tevreden ben over de foto's, wil ik toch iedereen bedanken voor de enthousiaste reacties OK dan! .
Het belangrijkste is toch dat iedereen zo een beetje mee kan genieten van wat ik (en vele anderen) zaterdag gezien heb.
Alhoewel Edward niet op alle foto's perfect zit, was hij met Lingh voor mij in ieder geval geweldig.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:49

iedereen kan zeggen wat ie wil maar ik vond de pasage en de paiff van salinero echt wel uit blinken, zo zie ik er maar weinig en dat is in mijn ogen in de gran prix wel het belangrijkste deel, daar kan je toch wel kwaliteit uit opmaken.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:25

Suzy schreef:
Wauw, goed gelukte foto's! Lachen
Lijkt me super of live te zien.....maar wat had Marlies eigenlijk voor een oranje band om haar arm?

Ik meen dat er in eerste instantie een verhaal van Wildcard was, maar die daarna nietig was verklaard omdat ze toch het juiste aantal punten had om mee te mogen rijden. Zo`n soort verhaal las in in de Paard&Sport (of was het de Bit?).

Verder inderdaad mooie foto`s.
En toch nog even ter toevoeging, ookal rij ik zelf natuurlijk niet op dat niveau en weet ik ook wel dat het momentopnames zijn, maar ik vind de houding van Edward Gal inderdaad niet super... maar daar is al voldoende over gezegd. Laat mensen in ieder geval hun mening uiten aub!

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 21:59

of had het niet iets te maken met het rabobank talentenplan dat was in ieder geval vorig jaar aan de orde.

ik vond de come-back van arjan goed, was leuk om te zien en vond het er goed uit zien. ik ben niet zo'n fan van edward, vraag me neit waarom ik weet het niet. ik vind hem eerlijk wat ervaring missen, en dat straalt ie in mijn ogen uit, ik denk dat als hij goed aan zich zelf werkt het beeld veel mooier zal zijn, ik zal niets zeggen over zien rijtechnische kunsten, die vind ik in een woord goed, ik was er dit keer weer bij en heb hem al vele meerdere malen zien rijden en dat hij zijn benen wat afsteekt stoort mij totaal niet, hij loopt er tenminste niet ieder pasje in te prikken maar rijdt heel goed op kuit en zit, dat zie je ook in zijn rijden, thamar zwijstra rijdt ook wat in die richting.

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 09:59

Ik vind dat paard van marlies van baalen het mooist Kwijl

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:00

Mooie foto's zeg!
Wat een kwijl paarden zeg. Kwijl