Par @ springwork *again*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liesje_waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:29

aagg dat koppie als ze over de hindernis gaat
supper schatig hoor
mooi paardje ook Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 19:34

Ja ze begint er echt lol in te krijgen, lief he Lovers

Whizper08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 20:48

Weer afgezaagde mooie foto`s syl!! Haha! *LOL* Wat doet Pal het toch goed. Echt heel gaaf. Maak je over ± 1,5 jaar ook springfoto`s van ons? Als ik het dan tenmisnste durf en kan? Verward Je andere foto`s van Iwan en Beau zijn ook gaaf. Het wordt nog een professionele springstal. Tong uitsteken

Bashuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:17

haha gave foto's hoor!
alleen jeetje wat zit je ver voor over. Het zijn maar hele lage hindernisjes Knipoog
en ik weet niet of het aan de foto ligt maar het lijkt alsof je scheef op de hindernis aankomt.

vel succes ermee, gave pics Knipoog

gr.
Naomi

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 22:33

Bashuk schreef:
haha gave foto's hoor!
alleen jeetje wat zit je ver voor over. Het zijn maar hele lage hindernisjes Knipoog
en ik weet niet of het aan de foto ligt maar het lijkt alsof je scheef op de hindernis aankomt.

vel succes ermee, gave pics Knipoog

gr.
Naomi

Ik heb de foto's idd vanuit een nogal rare hoek genomen, omdat die staanders zo enorm waren kon ik neit gewoon naast de hindernis gaan staan en foto's nemen maar moest ik er schuin voor en naast gaan staan, bij sommige ook gewoon voor maar bij sommige paardjes werd dat een beetje risicovol Haha!

Stagave je weet dat ik altijd te porren ben om een paar mooie foto's van een paar mooie paarden te maken Haha!
En Stagave is daar mooi en fotogeniek genoeg voor Tong uitsteken

_Shadowfax_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:34

waw wat een mooi paardje, en ze springt ook mooi!

leuke hindernissen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 16:58

gaaf! wat doet par het al goed zeg! en peggy, geen commentaar hoor van mijn kant, als jol eraan moet geloven weet ik jouw pb knop te vinden, bereid je maar voor Haha! Tong uitsteken

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:26

Ziet er goed uit hoor! Alleen boven de sprong vooruit kijken.
Leuk beestje ook OK dan!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-04 01:46

Anique_Vaandrig schreef:
gaaf! wat doet par het al goed zeg!

Ja ze is weer vooruit gegaan sinds je laatste bezoekje, ze heeft nu ook tijdens rijden een rem Knipoog

Replay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 15:35

Ze zit zover naar voren omdat je juist dan de pony niet hinderd, ze geeft veel teugel zodat de pony niet in zn mond gehinderd word, bij landing heeft ze een ondersteunende hand om na de landing met de goede aanleuning weer weg te kunnen rijden. Haar beenligging is correct trek maar een lijn van hak bil achterhoofd en van teen knie kin. Enige punt waar ik het mee eens ben is dat ze idd niet naar voren kijkt. Peggy springt veel jonge paarden en is dus uiterst voorzichtig met het hinderen, Daarom wordt ze veel gevraagd om jong spul te springen[/quote]

Beetje ponyruiter, maar van mij hoeft ze geen jonge paarden te springen!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:06

En u bent???

anoukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:59

stoere foto's! wauw die hindernissen! heel mooi! zo ziet het er bij ons niet uit!

Replay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:46

gijsenkim schreef:
En u bent???

Iemand die er waarschijnlijk meer kijk op heeft dan jij!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 15:05

Replay"]
[quote="gijsenkim schreef:
En u bent???

[/quote]

Maar met een stuk minder fatsoen........... Ik heb me namelijk wel eerst voorgesteld voordat ik begon met schreeuwen.... Ach en kijk...... kijk op wat?? Voor mij is iemand die gewoonweg wat brult helemaal geen gesprekspartner en jouw opmerking komt bij mij iig niet over als iemand met KIJK op de ruitersport Haha! Haha! Haha!

Replay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 09:31

gijsenkim"]
[quote="Replay"][quote="gijsenkim schreef:
En u bent???

[/quote]

Maar met een stuk minder fatsoen........... Ik heb me namelijk wel eerst voorgesteld voordat ik begon met schreeuwen.... Ach en kijk...... kijk op wat?? Voor mij is iemand die gewoonweg wat brult helemaal geen gesprekspartner en jouw opmerking komt bij mij iig niet over als iemand met KIJK op de ruitersport Haha! Haha! Haha!
[/quote]

Ach ja, gewoonweg wat brullen....

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 09:52

Replay schreef:

Dat doe je nu inderdaad... Leg is uit waarom je haar niet op jonge paarden moet laten springen volgens jouw dan?? Daarna kunnen we verder praten, want dit gaat echt nergens over zo.

Replay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 08:52

Ineke2"]
[quote="Replay schreef:

Dat doe je nu inderdaad... Leg is uit waarom je haar niet op jonge paarden moet laten springen volgens jouw dan?? Daarna kunnen we verder praten, want dit gaat echt nergens over zo.
[/quote]

Waar maak je je nou druk om? Het is toch mijn mening dat ik haar niet op mijn jonge paarden zou laten springen! En als andere mensen dat wel willen, moeten ze dat lekker zelf weten! Iedereen heeft een andere manier van rijden, en haar manier lijkt mij niet zo veel!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 08:59

mening mag je hebben, maar als je die onderbouwd dan is het pas een mening en geen brullen meer........ Haha! Haha!

Daarnaast is het best leuk om te weten wie je gesprekspartner is, dus met foto´s en een verhaaltje zodat wij kunnen zien wie jij bent, en dus je gebrul op waarde kunnen inschatten Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 10:19

Goh hey wat klinkt je nu arrogant, past totaal niet bij je onderschrift Replay...

peggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:38

he kim en ineke lief dat jullie het voor me opnemen als ik een weekje op vakantie ben Knipoog

maar eh denk dat de interesse van mevrouw (namelijk slachtpaarden) al genoeg zegt. daarbij, ieder z'n mening......

Replay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:24

Ineke2 schreef:
Goh hey wat klinkt je nu arrogant, past totaal niet bij je onderschrift Replay...

Ben niet arrogant, mevrouwtje denk dat zij er verstand van heeft.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 15:59

Replay"]
[quote="Ineke2 schreef:

[/quote]

Nee hoor helemaaaaaaal niet arrogant Haha! Haha! Haha! Haha!

tjeees ben je nou zo dom of doe je net alsof, Zo zie je maar weer dat de eerste indruk die je van iemand hebt altijd de beste is. Ik heb je nog het voordeel van de twijfel gegeven zodat jij kon laten zien wat je waard bent, maar dat hoeft niet meer. Ik weet dat ik jou iig niet serieus hoef te nemen.´

Wat ik denk is dat je waarschijnlijk vaak achter peggel geeindigd bent op concours (als je uberhaupt ooit gestart bent) en dat je daar een beetje doodziek van bent en dat je nu een beetje probeert om iemand met oneliners niet onderbouwd onderuit te schoffelen, en dat lukt niet........ gek he Haha! Haha!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 16:08

Sjonge jonge Replay lekker triest.. Als jij het zoveel beter weet, plaats dan lekker zelf wat foto's!! Kan je bewijzen hoe goed je wel niet bent..

Replay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:46

gijsenkim"]
[quote="Replay"][quote="Ineke2 schreef:

[/quote]

Nee hoor helemaaaaaaal niet arrogant Haha! Haha! Haha! Haha!

tjeees ben je nou zo dom of doe je net alsof, Zo zie je maar weer dat de eerste indruk die je van iemand hebt altijd de beste is. Ik heb je nog het voordeel van de twijfel gegeven zodat jij kon laten zien wat je waard bent, maar dat hoeft niet meer. Ik weet dat ik jou iig niet serieus hoef te nemen.´

Wat ik denk is dat je waarschijnlijk vaak achter peggel geeindigd bent op concours (als je uberhaupt ooit gestart bent) en dat je daar een beetje doodziek van bent en dat je nu een beetje probeert om iemand met oneliners niet onderbouwd onderuit te schoffelen, en dat lukt niet........ gek he Haha! Haha!
[/quote]

Blijven oefenen!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 07:55

I rest my case Haha!