(Poging tot ;)) dressuren met Lente

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dagami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 18:27

sandrolover, Summertje, bedankt!!! Bloos Party!!

Summertje schreef:
Ach ja en de beste stuurlui staan immers altijd aan wal he Schijnheilig Clown

Ik denk dat je daar een heel goed punt hebt Haha!

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 21:33

Richtje"]
[quote="Samanthaaaaa schreef:
dus wat zeiken ze nog Verward

Zou het toch liever, goed bedoeld advies noemen Knipoog
[/quote]

Mjah dat dan Tong uitsteken

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 22:30

Citaat:
LOL! Trucjes!? Je doet alsof ik Lent loop te martelen ofzo! Ik heb mn handen iets wijder en lager dan bij de "normale" rijfoto's en daarnaast heb ik practisch geen gewicht in mn handen! Is dat nou zo ontzettend erg? Het is alleen een extra hulp voor haar om te begrijpen dat ik haar koppie naar beneden wil hebben, nix geen trek of rukwerk....

Pfffffffffffffff, moe word je ervan maar okej ik zal het dan ff goed proberen uit te leggen en daarbij ik val je niet aan! Of je nou wel of niet zou trekken of plukken (wat jij dus niet doet schijnt) wat je zelf zegt 'een extra hulp' is voor mij een trucje. En jah tuurlijk snap ik dat dat je zoiets gebruikt, ik bedoel stel dat ik een heel moeilijk paard zou hebben zou ik dat ook misschien wel es gebruiken maar wel zo dat ik wel terug ga naar die 'gewone' hulpen zodat ze naar beneden komt,op zit en been en sluiten van de hand.

En daarbij zeg ik dus niet dat jij trekt of plukt. JUIST niet want ik zeg erbij dat op de meeste foto's je teugels juist loshangen! Had het misschien wat anders moeten formuleren? Maar jah ben nou eenmaal zo dat ik nogal uit de hoek kan komen... misschien dat ik daarom nooit ben gaan lesgeven? :p

Maar goed, hoop dat het zo okej is en ehm anders hoor ik het graag? Lachen

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 22:32

En daarbij die foto in je profiel die zo donker is *moooooi* zelf gemaakt?

dagami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-04 09:16

Ja dat het niet zo ´hoort´ snap ik nu wel Knipoog Maar wat is dan het argument om het niet zo te doen? Wáárom is het verkeerd? (is een oprechte vraag Lachen )

Die foto heb ik idd zelf gemaakt door Lent in t donker met een zaklamp in dr oogjes te schijnen }> Haha!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:15

Zoals ik al zeg, terug naar de gewone hulpen. En jah oprecht ben ik ook want ik vind het wel een kewl beestje Lachen maar wat ik bedoel is dat ookal gebruik je dit 'trucje' wel terug naar de gewone hulpen gaan. Paardrijden doe je met zit en been en de hand sluiten en niet je hand laag en breed zetten. Maar goed, denk dat we zijn uitgepraat anders konden we nog wel ff doorgaan maar dan blijven we hetzelfde zeggen. Lachen suc6 iig met je paardje Lachen

dagami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 17:19

Ja maar... je geeft gewoon helemaal geen antwoord op mn vraag Haha!

Maargoed, laat maar zitten dan Knipoog

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:59

Ziet er netjes uit!!! Op sommige foto's echt heel netjes ontspannen Haha!

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 18:04

Ziet er goed uit hoor, ik vind dat sommige een beetje overdreven reageren, je handen iets breder zetten af en toe om zo net even wat meer te vragen is niet erg als je maar blijft drijven en inderdaad van achter naar voren blijft rijden.
Leuk beest!