Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Texas02 schreef:Kevin Staut was dat. Volgens mij was hij wel ok na tijd. Het was wel een mooie hindernis om te zien trouwens, planken met een Nederlands landschap met molens, tulpenvelden en een fiets. Wat er aan de andere kant op stond weet ik eigenlijk niet. De parcoursbouwers waren er wel even zoet mee nadat Kevin hem compleet had afgebroken, mooie puzzel

misterA schreef:Dressuur was wel weer mooi.
Maar als je wat verder kijkt.
Meeste respect voor Becky Moody, ze heeft dit allemaal zelf bereikt met een zelf gefokt en opgeleid paard. Mooie Beatles kuur, en wint ook de Harmonie prijs. Ook onder de indruk van de jonge Duitse ruiter. Volkomen relaxt zo te kunnen rijden in die ambiance. En ook wat Rowena laat zien vond ik knap.
Dan kijk ik ook met gemengde gevoelens naar de N.L. amazones. Ze blijven eigenlijk beloften voor de toekomst maar die toekomst is er voor hen al. Verschillende amazones kunnen al jaren beschikken over toppaarden. Vaak duur aangekocht door top eigenaren. Jaja, ze worden steeds beter. sommigen halen al de 70% . Maar het stelt niet veel voor op echt topniveau. We worden links en rechts ingehaald door landen zonder een dressuurverleden maar wel met combinaties die het "nieuwe" rijden begrijpen.
Dan doen onze fokkers het een slag beter.
misterA schreef:Dressuur was wel weer mooi.
Maar als je wat verder kijkt.
Meeste respect voor Becky Moody, ze heeft dit allemaal zelf bereikt met een zelf gefokt en opgeleid paard. Mooie Beatles kuur, en wint ook de Harmonie prijs. Ook onder de indruk van de jonge Duitse ruiter. Volkomen relaxt zo te kunnen rijden in die ambiance. En ook wat Rowena laat zien vond ik knap.
Dan kijk ik ook met gemengde gevoelens naar de N.L. amazones. Ze blijven eigenlijk beloften voor de toekomst maar die toekomst is er voor hen al. Verschillende amazones kunnen al jaren beschikken over toppaarden. Vaak duur aangekocht door top eigenaren. Jaja, ze worden steeds beter. sommigen halen al de 70% . Maar het stelt niet veel voor op echt topniveau. We worden links en rechts ingehaald door landen zonder een dressuurverleden maar wel met combinaties die het "nieuwe" rijden begrijpen.
Dan doen onze fokkers het een slag beter.
BloemBloem schreef:Texas02 schreef:Kevin Staut was dat. Volgens mij was hij wel ok na tijd. Het was wel een mooie hindernis om te zien trouwens, planken met een Nederlands landschap met molens, tulpenvelden en een fiets. Wat er aan de andere kant op stond weet ik eigenlijk niet. De parcoursbouwers waren er wel even zoet mee nadat Kevin hem compleet had afgebroken, mooie puzzel
Maar echt he, dat was een heel bouwwerk!
Tijdens binnenrijden zag je sommige al enorm loeren op die sprong, vond het
een heftige
En die Sanne Thijssen toch, wat een geweldenaar is die griet, ze was zó snel, en dan gewoon
twee 0 rondes rijden, buitengewoon!