Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
oji schreef:Wat zonde, Hermes is toch nog helemaal niet zo oud dat ie al met pensioen moet? Zal waarschijnlijk heel moeilijk te combineren zijn met de dekdienst. Ze was wel zichtbaar geëmotioneerd. Jammer dat ze het dan niet met een top kur afsluiten, was haar gegund.
_San87_ schreef:Hij is 13. Misschien is het ook omdat hij nu aan de top van zijn kunnen zit, gezien het huidige deelnemersveld?
Dan levert dekdienst meer op kan ik me zo voorstellen. Bewijzen hoeft hij zich niet meer.
_San87_ schreef:Hij is 13. Misschien is het ook omdat hij nu aan de top van zijn kunnen zit, gezien het huidige deelnemersveld?
Dan levert dekdienst meer op kan ik me zo voorstellen. Bewijzen hoeft hij zich niet meer.
Benzz schreef:_San87_ schreef:Hij is 13. Misschien is het ook omdat hij nu aan de top van zijn kunnen zit, gezien het huidige deelnemersveld?
Ik hoor al een tijdje wat geruchten over verkoop van Hermes. Maar goed, dat zijn geruchten.
oji schreef:Valt me wel op dat op dit niveau, een echte fout nog eigenlijk altijd iets van een 5 oplevert, terwijl dat in de basis dressuur veel meer wordt afgestraft.
oji schreef:Ik vond Justin en Zonik+ ook echt magisch mooi! Jammer van die fout, anders was het een monsterscore geweest denk ik.
Valt me wel op dat op dit niveau, een echte fout nog eigenlijk altijd iets van een 5 oplevert, terwijl dat in de basis dressuur veel meer wordt afgestraft.