DuoPenotti schreef:Anderzijds, geef de jury wel de punten, komen ze zichzelf een klasse hoger toch wel tegen.
Dus daarvoor hoeft men het niet te doen en was de huidige proef gewoon net voldoende.
Jammer als er zo net gerommeld word. Zowel punt erbij als eraf
Dat kan niet als mensen direct mee kunnen lezen met de punten. Achteraf denken van sjips, ik had wat lager willen punten of juist wat hoger is dan niet meer mogelijk. De ene keer heb je dan geluk, de andere keer pech, maar je hebt niet pech omdat er eerst uitgerekend wordt of de jury je wel overall winstpuntwaardig vindt of niet. Want daar heb ik wel wat moeite mee.
Met mensen die met 10 winstpunten sprokkelen over gaan heb ik totaal geen moeite. Je hebt ruimschoots bewezen dat je winstpuntwaardig bent. Eigenlijk al na 5, dan is het geluk er ook al wel af. En niet iedereen rijdt zeg maar 200 punten. Het is ook niet zo dat je pas over mag als je minstens 1 keer 2 winstpunten in 1 proef gereden hebt.
Ik ging altijd over zodra er 10 punten binnen waren. Soms had ik dan nog een wedstrijd staan in de lagere klasse, maar toen dat in de L2 me ineens naar 17 punten bracht heb ik daarna altijd gevraagd of ik een opgegeven wedstrijd kon omzetten naar een hogere klasse als het zo ver was. Dat heb ik ook in de M1 gedaan, zaterdag 10e punt in de M1, zondag eerste punt in de M2.