Voorproefje Sjors in Bamboo setje!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 08:29

IlsjePilsje"]
[quote="sarabande schreef:
IK denk dat de opmerkingen van O wat is dat paard opgeknapt erg verdrietig voor de vorige eigenaresse zijn.
Ik begrijp ook niet waar die kortzichtige opmerkingen vandaan komen, dit is de eerste fotosessie waar Sjors goed opstaat.
Je kan hoogstends aantekenen dat er wat vet weg is, verder zou ik naar de foto's kijken toen hij te koop stond, toen was het al een knap paard.

Daar heb je wel gelijk in en misschien is mijn woordkeuze "opgeknapt" niet helemaal de goede geweest. Maar ik constateer een verandering die ik niet had verwacht na zon korte tijd.
Dus of het paard is zo veranderd of/en Yoka kan heel goed foto's maken (wisten we al natuurlijk).

Dat jij de opmerkingen kortzichtig noemt, vind ik weer kort door de bocht.
Mensen hebben de foto's van Sjors gezien toen hij net bij Anouk was en zien toch ook dat hij nu al aardig veranderd is. Bij schrijven heb je niet gelijk feedback en mensen staan er mischien niet meteen bij stil dat de vorige eigenaresse ook op dit forum komt.

Als mijn opmerkingen Levy verdriet doen, dan spijt mij dat erg.
Sjors is van zichzelf al een knap paard en Levy heeft een goede smaak.
Laten we zeggen dat Anouk nu de puntjes op de i aan het zetten is...???
[/quote]

Dat laatste daar ben ik het heel erg mee eens, Anouk is er fantastisch mee bezig en dat heeft ook mijn keuze bepaald hem aan haar te verkopen, echter, zoals Sarabande het al verwooordt, doet het mij wel zeer om te lezen dat hij "opgeknapt" is vn een bospony??? Verward nar en dressuurpaard???
Misschien eerst even informeren wat de keuze is geweest hem te verkopen en de reden waarom hij een "beetje" dik was??

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 08:40

Wat is het toch een lekker ding!
Ik vind die eerste hoofd foto echt fantatisch, met die grote donkere kijkers! Lovers

(Zijn setje is ook mooi hoor Haha! Ik heb besloten om niet voor Bamboo te gaan, vind het wel leuk, maar heb al wat kleuren die er dicht bij liggen en vind de shabrackjes niet zo erg apart Bloos! De vliegendeken zat wel naar me te lonken Tong uitsteken)

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 10:02

Ziet er erg goed uit Anouk .. Echt supermooie foto's hoor!! Jullie zijn idd een mooi setje zo Haha!

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 10:23

Die eerste foto en die foto los in de bak zijn echt super.
Hij heeft echt een lekkere hals erop!

Levy, ik vind dat je je helemaal niet aangesproken hoeft te voelen.
Ik ken namelijk alleen de verkoopfoto en die is gewoon in het weiland genomen. Lekker toiletteren en invlechten doet wonderen.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 10:33

essie79 schreef:
Die eerste foto en die foto los in de bak zijn echt super.
Hij heeft echt een lekkere hals erop!

Levy, ik vind dat je je helemaal niet aangesproken hoeft te voelen.
Ik ken namelijk alleen de verkoopfoto en die is gewoon in het weiland genomen. Lekker toiletteren en invlechten doet wonderen.

Dank je Essie Lachen.

En wat betreft je 2e opmerking, daar sluit ik me bij aan. Dat had ik zelf ook al gezegd, als Yokie 2 maanden geleden bij Levy de foto's was komen maken had hij er net zo knap uitgezien met vlechten en de poetsbeurt.

Ik ben dolblij met het voorwerk dat Levy heeft gedaan! Het is zelfs zo dat hij wat minder spieren o.a. op zijn kont heeft dan dat hij had Bloos, alleen is hij al wat afgeslankt en dat doet veel Knipoog. Nu moet hij echt in het werk gaan komen, dan wordt hij nog mooier hoop ik Lachen.

Wel bedankt voor al jullie lieve reacties, het is natuurlijk fijn om te lezen dat jullie hem ook zo gaaf vinden Haha!, en dat jullie al verbetering zien, daar ben ik ook apetrots op .

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 11:14

Koortje schreef:
Ziet er netjes uit Anouk, echt!
Alleen viel het me op dat je zadel wat naar voren ligt, of lijkt dat maar zo? Hij is nogal langgerekt, dus je weet het nooit...
En je hebt hem inderdaad netjes getoiletteerd, lekker dikke knotten!

LANGGEREKT??? Pas op jij hoor Boos! , Sjors is helemaal niet zo lang .

Haha! Yokie heeft hem gevlochten.

Ohw en Sarabande, bedankt hoor, meer mijn postuur Bloos! . Heb je het nu over zijn en mijn babyvet ofzo Verdrietig ?

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 11:29

Gave foto's Buuf! Maarre had je hem los in de longeerbak Knipoog foei

Maar hij gaat er toppie uitzien!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 11:32

Chronos schreef:
Gave foto's Buuf! Maarre had je hem los in de longeerbak Knipoog foei

Maar hij gaat er toppie uitzien!

MET toestemming van de grote bazin Knipoog. Ben niet helemaal gek Haha!.

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 11:33

hahaha tja ik moet van de week ook even toestemming vragen..
De bonte en HP even loslaten springen...

Het bamboe kleurtje staat hem wel heel erg goed!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 11:37

Ik vind jullie een erg leuke combinatie Anouk! Denk dat jullie het nog ver gaan schoppen samen!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 12:14

Levy"]
[quote="Antoinette schreef:
:oo Bloos! Wat heb jij met dat paard gedaan? Bloos!

Echt niet normaal hoe hij opgeknapt is! OK dan!
Het was een leuke bospony toen je hem kocht (niets ten nadele van de vorige eigenaresse!) en het is nu al een echt dressuurpaard geworden.

Ben heel benieuwd hoe goed hij er wel niet uit moet zien als je hem nog wat langer hebt. Beter kan haast niet Verward

voel me toch wel enigzins aangesproken nu....
[/quote]

Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om mij te verdedigen, ik meende wat ik zei, maar... Ik heb paard nog niet irl gezien, maar als ik kijk naar die eerste foto's (in het weiland) en de foto's nu vind ik het een heel ander paard geworden. Zoals Anoukie al zei ligt die ook voor een groot deel aan de foto's daar komt nog eens bij dat hij ingevlochten is wat hem nog meer uitstraling geeft.

Bospony lijkt misschien niet zo leuk, maar zo noem ik mijn eigen paard nu ook. Aangezien zij wat minder getoiletteerd wordt en al helemaal niet meer ingevlochten.

Ik had er expres al bijgezet: niets ten nadele van de vorige eigenaresse. Jammer als het wel zo opgevat wordt, maar kan ik niets aan veranderen.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:41

Anouk, ik vind jullie echt een super combi! Hij loopt echt heel netjes! En hij ziet er super knap uit in het Bamboe hoor Lachen

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:19

Wow! Gave foto's! Ik kan niet wachten om m'n setje op Kasje te gooien Haha!

Maar Sjors en jij zien er geweldig uit saampjes OK dan!

gyzmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:27

Dat is lache, ik heb afgelopen weekend hetzelfde setje aangeschaft. Kon het gewoon niet laten liggen! Mijn paard heeft ook een beetje kleur als jouw paard. Rood/bruin.
Staat geweldig!

Ik vind het een erg leuk paard !

peggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 15:19

leuk paard en mooie foto's!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:33

hhaaaaaa mooi setje hoor...
staat hem erg goed en jullie zijn een erg mooie combi Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 17:34

Bedankt!!! Haha! Ja dat setje doet het goed *LOL* , ik heb nog getwijfeld of ik mijn zwarte dekje zou doen maar gezien de leuke respons ben ik blij met mijn bamboe!!!

Ik ben ook beretrots op die knapperd van me, zelden zo'n fotogeniek paard meegemaakt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:52

Schitterend paardje zeg, jullie zijn echt een leuke combinatie! Lachen
Die foto waarop jullie je beide omdraaien vind ik leuk.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:56

Antoinette"]
[quote="Levy"][quote="Antoinette schreef:
:oo Bloos! Wat heb jij met dat paard gedaan? Bloos!

Echt niet normaal hoe hij opgeknapt is! OK dan!
Het was een leuke bospony toen je hem kocht (niets ten nadele van de vorige eigenaresse!) en het is nu al een echt dressuurpaard geworden.

Ben heel benieuwd hoe goed hij er wel niet uit moet zien als je hem nog wat langer hebt. Beter kan haast niet Verward

voel me toch wel enigzins aangesproken nu....
[/quote]

Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om mij te verdedigen, ik meende wat ik zei, maar... Ik heb paard nog niet irl gezien, maar als ik kijk naar die eerste foto's (in het weiland) en de foto's nu vind ik het een heel ander paard geworden. Zoals Anoukie al zei ligt die ook voor een groot deel aan de foto's daar komt nog eens bij dat hij ingevlochten is wat hem nog meer uitstraling geeft.

Bospony lijkt misschien niet zo leuk, maar zo noem ik mijn eigen paard nu ook. Aangezien zij wat minder getoiletteerd wordt en al helemaal niet meer ingevlochten.

Ik had er expres al bijgezet: niets ten nadele van de vorige eigenaresse. Jammer als het wel zo opgevat wordt, maar kan ik niets aan veranderen.
[/quote]

hoeft ook niet hoor.........
Je hebt gewoon helemaal gelijk.....

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:35

Sjors is echt Kwijl
En dat setje staat hem geweldig, maar waar is je bijpassende outfit? Schijnheilig

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:53

Oooh wat een prachtig paardje .. Kwijl Kwijl *helemaal in love*
Die oogjes.. wauw .. setje staat hem sjiek ook Knipoog

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:05

Anoukie"]
[quote="Koortje schreef:
Ziet er netjes uit Anouk, echt!
Alleen viel het me op dat je zadel wat naar voren ligt, of lijkt dat maar zo? Hij is nogal langgerekt, dus je weet het nooit...
En je hebt hem inderdaad netjes getoiletteerd, lekker dikke knotten!

LANGGEREKT??? Pas op jij hoor Boos!
[/quote]

HELP! TeM, ik word bedreigd!! Haha!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:07

Anoukie schreef:
Bedankt!!! Haha! Ja dat setje doet het goed *LOL* , ik heb nog getwijfeld of ik mijn zwarte dekje zou doen maar gezien de leuke respons ben ik blij met mijn bamboe!!!

En je was nog wel in het zwart! T is dat Bamboe mooi is, maar je valt wel uit de stijl hoor dame, met je zwarte hesje en t zwarte broekje. Past eigenlijk helemaal niet bij mekaar!

is leuk hoor, af en toe Anouk stangen Tong uitsteken

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:50

Wauw.. ik vind je paard echt super... *kwijlkwijl* Ziet er netjes uit.. Leuk dekje en mooie bandages hoor..
echt een knapperd

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:56

Wauw t ziet er super uit vooral die 1e waar hij los rent!!! Ik vind het setje heel gaaf!! staat hem heel goed, het is echt een heel ander paard geworden!!! ziet er erg goed uit!!!!!!