IlsjePilsje"]
[quote="sarabande schreef:IK denk dat de opmerkingen van O wat is dat paard opgeknapt erg verdrietig voor de vorige eigenaresse zijn.
Ik begrijp ook niet waar die kortzichtige opmerkingen vandaan komen, dit is de eerste fotosessie waar Sjors goed opstaat.
Je kan hoogstends aantekenen dat er wat vet weg is, verder zou ik naar de foto's kijken toen hij te koop stond, toen was het al een knap paard.
Daar heb je wel gelijk in en misschien is mijn woordkeuze "opgeknapt" niet helemaal de goede geweest. Maar ik constateer een verandering die ik niet had verwacht na zon korte tijd.
Dus of het paard is zo veranderd of/en Yoka kan heel goed foto's maken (wisten we al natuurlijk).
Dat jij de opmerkingen kortzichtig noemt, vind ik weer kort door de bocht.
Mensen hebben de foto's van Sjors gezien toen hij net bij Anouk was en zien toch ook dat hij nu al aardig veranderd is. Bij schrijven heb je niet gelijk feedback en mensen staan er mischien niet meteen bij stil dat de vorige eigenaresse ook op dit forum komt.
Als mijn opmerkingen Levy verdriet doen, dan spijt mij dat erg.
Sjors is van zichzelf al een knap paard en Levy heeft een goede smaak.
Laten we zeggen dat Anouk nu de puntjes op de i aan het zetten is...???
[/quote]
Dat laatste daar ben ik het heel erg mee eens, Anouk is er fantastisch mee bezig en dat heeft ook mijn keuze bepaald hem aan haar te verkopen, echter, zoals Sarabande het al verwooordt, doet het mij wel zeer om te lezen dat hij "opgeknapt" is vn een bospony???
nar en dressuurpaard???Misschien eerst even informeren wat de keuze is geweest hem te verkopen en de reden waarom hij een "beetje" dik was??
Ik heb besloten om niet voor Bamboo te gaan, vind het wel leuk, maar heb al wat kleuren die er dicht bij liggen en vind de shabrackjes niet zo erg apart
De vliegendeken zat wel naar me te lonken
)
.. Echt supermooie foto's hoor!! Jullie zijn idd een mooi setje zo
.
, alleen is hij al wat afgeslankt en dat doet veel
. Nu moet hij echt in het werk gaan komen, dan wordt hij nog mooier hoop ik
, Sjors is helemaal niet zo lang
.
? 

, ik heb nog getwijfeld of ik mijn zwarte dekje zou doen maar gezien de leuke respons ben ik blij met mijn bamboe!!!