Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Xoxolof09 schreef:MustangII schreef:Je hebt een manege paard gekocht zonder een keuring?
Heb dat expres niet gedaan ivm dat ze anders terug ging naar oude eigenaar waar ze mishandelt was
Xoxolof09 schreef:Het gaat goed met het paard mensen!! Ze loopt nu even kreupel maar heeft afgelopen maanden weer wedstrijd gereden!
MustangII schreef:Ik heb een half jaar geleden een klinische keuring laten doen niks gevondenJe hebt een manege paard gekocht zonder een keuring? Hieruit maak ik op dat je duidelijk weinig ervaring hebt
mijn paarden heb ik wel laten keuren incl foto's van hals en rug om oa artrose en KS uit te sluiten.
vervolgens komt er een tandarts bij want gebitsproblemen kunnen ook vervelende dingen veroorzaken.
Dus veearts ,zadelmaker en Tandarts erbij eventueel een osteopaat.
Manege paarden zijn niet perso slechte paarden maar vergeet vooral niet dat ze vaak met een reden als manege paard ingezet worden.
Xoxolof09 schreef:MustangII schreef:Ik heb een half jaar geleden een klinische keuring laten doen niks gevondenJe hebt een manege paard gekocht zonder een keuring? Hieruit maak ik op dat je duidelijk weinig ervaring hebt
mijn paarden heb ik wel laten keuren incl foto's van hals en rug om oa artrose en KS uit te sluiten.
vervolgens komt er een tandarts bij want gebitsproblemen kunnen ook vervelende dingen veroorzaken.
Manege paarden zijn niet perso slechte paarden maar vergeet vooral niet dat ze vaak met een reden als manege paard ingezet worden.
lotlot2 schreef:MustangII schreef:Ik heb een half jaar geleden een klinische keuring laten doen niks gevondenJe hebt een manege paard gekocht zonder een keuring? Hieruit maak ik op dat je duidelijk weinig ervaring hebt