Wendy @ work! (super gelukte foto's!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:18

jezus wat wordt jouw houding hier afgezeken, maar ik vind er niets mis mee hoor, ik weet zeker dat je beter kunt rijden als meerdere andere bokkers, zekere als je zo'n kleine hebt, want ik heb ooit ook op zo een gereden en dat is echt niet makkelijk.

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 21:53

MRmichiel schreef:
jezus wat wordt jouw houding hier afgezeken, maar ik vind er niets mis mee hoor, ik weet zeker dat je beter kunt rijden als meerdere andere bokkers, zekere als je zo'n kleine hebt, want ik heb ooit ook op zo een gereden en dat is echt niet makkelijk.

Inderdaad michiel Lachen Zo'n kleine is echt niet makkelijk om te rijden!

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 00:28

MRmichiel schreef:

Het was en is zeker niet makkelijk om haar te rijden! Ben er een half jaar mee bezig nu en nog is alles nog lang niet zo als het moet zijn! En haar karakter speelt ook een grote rol hier in. Maar ooit komen we er wel!! Haha!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 16:42

Leuke pony, vind alleen wel dat je er een beetje verkrampt zit .. pony loopt heel netjes trouwens ! Haha!

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 16:45

wat een schattig shetje

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 17:24

MRmichiel schreef:

Bij het plaatsen van een topic op HAW mogen andere bokkers reageren.
Soms is dat alleen positief, maar soms worden er ook mindere punten gesignaleerd en daar wordt dan verder op ingegaan.
Dat mag, zeker als de tips die gegeven worden opbouwend bedoeld zijn.
Ik heb het topic doorgelezen en nergens opgemerkt dat de Topicstarter "afgezeken" (om het maar even in je eigen woorden weer te geven) wordt.
En Jezus heeft al helemaal niet gereageerd, dus zullen we die er even buiten houden ? Knipoog

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:02

Oscar heeft gelijk Knipoog .. Het is niet afgezeken.. Maar ik vind het wel fijn deze reacties. Ik heb nl nog maar een keer les op haar gehad dus bind dat ze het aardig doet!

Meisielief, Het is geen shetlander Tong uitsteken Het is een mengelmoesje met voornamelijk welsh!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 08:01

Ik heb Wendu deze week in de les zien lopen op stal. wat is het een leuke pony. Maar paps zette haar vast aan het bit. Ja dat kan echt niet he?

Ik heb ze wat advies gegeven.

Krijg je nog wel les op Wendy? Zal ik eens langskomen...*wrijft in de handen*

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 08:20

Ik heb Wendu deze week in de les zien lopen op stal. wat is het een leuke pony. Maar paps zette haar vast aan het bit. Ja dat kan echt niet he?

Ik heb ze wat advies gegeven.

Krijg je nog wel les op Wendy? Zal ik eens langskomen...*wrijft in de handen*

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 19:31

Ik ben daar ook niet zo'n fan van... Scheve mond En ze drijft hem van echter er ook niet goed in dus ze trekt hem eigelijk alleen in der mond...

Alle hulp is welkom!! Haha!