Sjonniej schreef:Citaat:Dat doet ie ook wel... Als ik hem iets ruimte geef, zakt hij met zn koppie....
Je geeft hier dus aan dat hij makkelijk zakt!
Maar dan heb jij hele sterke armen of je bent eraan gewent, want je ziet op de foto's heel erg dat je hem naar de loodlijn 'trekt' en dat er heel erg veel spanning op je armen staat!
Nou hier staat dat dus!
Ik geef gewoon kritiek en als een paard naar jullie zeggen achter de loodlijn loopt moet je hem daar vanaf zien te rijden. Als je weet dat het zo niet goed is....dan kan je het toch verhelpen?
ik gaf je alleen kritiek om het te helpen, nietom je belachelijk te maken of zo. Iedereen heeft foutjes in zijn rijstijl!
Hij overdrijft alleen een beetje! Maar met die lengte in de hals zijn we nu bezig.
dat diepe komt ook doordat Miran hem altijd wat te diep had, waar ze voor haar gevoel goed zat. (Vanaf t paard lijkt t natuurlijk heel anders, dan van opzij)
Hij liep nu NOG lichter dan anders... Ik heb eigenlijk niets met mn teugels gedaan toen.... Ik wou er nog foto's van maken, maar helaas waren er geen fotograaf en digi in de buurt... 
Maar sommige reacties in dit topic vind ik ronduit banketstaaf.... Die mensen kunnen het de andere keer wel wat 'aardiger' brengen... (vind ik dan
Haha.*
Maar ik zal het zn baasje wel eens vragen!