Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
magda_90 schreef:Het is ontopic, want de door haar geleverde informatie klopt niet en wordt onjuist geïnterpreteerd. Het is vermoeiend om dat steeds weer, in ieder topic, te moeten rechttrekken. Als ik dan onaardig ben, dan is dat zo.
magda_90 schreef:Die informatie klopt niet, als je stopt met onwaarheden de wereld in zetten dan had dit niet eens gehoeven.
Cook en co spreken natuurlijk altijd de waarheid en die volgen we blindelings.
magda_90 schreef:Het is ontopic, want de door haar geleverde informatie klopt niet en wordt onjuist geïnterpreteerd. Het is vermoeiend om dat steeds weer, in ieder topic, te moeten rechttrekken. Als ik dan onaardig ben, dan is dat zo.
Djali schreef:Ik ken niet veel van tanden.
Maar ik herinner me wel dat ooit bij een shetlandpony van ons de wolfstand getrokken werd, terwijl die niet als rijpony werd gebruikt (en dus zijn hele leven geen bit in had/zou hebben).
Dus of deze enkel wordt getrokken ivm beter passend bit betwijfel ik.
Maar nogmaals, ik ken er niets van en misschien was dit gewoon een specifiek geval
magda_90 schreef:magda_90 schreef:Als je het terug wilt lezen, gebruik dan de zoekfunctie, alhoewel die topics natuurlijk ook in jouw lijst staan, mits je ze niet ontstipt hebt.
Djali schreef:Ik ken niet veel van tanden.
Maar ik herinner me wel dat ooit bij een shetlandpony van ons de wolfstand getrokken werd, terwijl die niet als rijpony werd gebruikt (en dus zijn hele leven geen bit in had/zou hebben).
Maar nogmaals, ik ken er niets van en misschien was dit gewoon een specifiek geval
Maartje1990 schreef:Djali schreef:Ik ken niet veel van tanden.
Oh dat betwijfel ik ook, als ik gezegd heb dat ze altijd voor die reden getrokken wordt dan neem ik dat terug, dat heb ik dan verkeerd geformuleerd. Maar vaak worden ze voor die reden, preventief al getrokken.
Maartje1990 schreef:Nee dat neem ik zeker niet terug. Want dat wordt helaas wel gedaan. Maar er zullen best situaties zijn waarbij wolfskiezen verwijdert worden voor andere redenen dan het bit (ik had het ool over de wolfskiezen in dat bericht dat je quote). Ook zullen er vast tandartsen zijn die geen bitseats maken (oa de tandarts wiens link ik gedeeld had)
Marije_1997 schreef:Maartje1990 schreef:Nee dat neem ik zeker niet terug. Want dat wordt helaas wel gedaan. Maar er zullen best situaties zijn waarbij wolfskiezen verwijdert worden voor andere redenen dan het bit (ik had het ool over de wolfskiezen in dat bericht dat je quote). Ook zullen er vast tandartsen zijn die geen bitseats maken (oa de tandarts wiens link ik gedeeld had)
Ik zal je uit je droom helpen. Er zijn maar een aantal tandartsen (die wss niet eens DA zijn) die dat doen. Op 1 hand te tellen sowieso. De rest doet dat echt niet hoor, grote bullshit. Want het bit word passend gemaakt voor de mond. Niet anders om. Word wel een duurgrapje niet?
Maartje1990 schreef:Sorry hoor maar wat je nu zegt slsst nergens op. "Je hebt een stomme broek aan dusja eigen schuld dat mensen je gaan pesten". Je kunt een discussie hebben en nog steeds fatsoendelijk en met respect reageren.
En ik heb vooralsnog niets ontkracht zien worden alleen roeptoeters die zeggen dat dat niet waar is.
antje_vip schreef:TS, dus als ik het goed begrijp heb je een verzorgpaard én een eigen paard?Over je verzorgpaard heb je vast niet zoveel te zeggen over het harnachement, maar wat goed dat je je eigen paardje met zo min mogelijk optoming aan het beleren bent
Ik zou lekker bitloos verder gaan, of misschien zelfs een rijring proberen
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat!
Dreamer_16 schreef:Jongens willen jullie aub geen ruzie maken ? Iedereen verteld z’n eigen ervaring of z’n mening of het waar is of nie idk laat iedereeen lekker zelf beslissen wat ze wel en niet Doen bij hen paarden. Alvast Heel een bedankt !
Dreamer_16 schreef:[ [url=m/jCO0Gl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik volg op insta dier en rechten en vandaag kwam dit voorbij. Aan de ene kant vind ik er goed maar ik vind wel ook dat als jij gwn diervriendelijk kan rijden met bit dan zou dit moeten kunnen!
Wat vinden jullie van deze actie ?