WenckeLover schreef:Ik kan dit toch niet goedkeuren ? Hoe moet ik zoiets tegen haar zeggen ??
Je laat haar deze foto's zien en zegt haar eens haarfijn wat jij en die pony daar van dint! En je wijst haar erop wat er allemaal met de mond van de pony gebeurd als ze zo blijft rukken.
Die pony heeft nu vast heel zijn mond kapot, ik had haar er denk ik meteen afgehaald. Zo iemand hoord niet op een pony, in ieder geval niet zo.
Dit vind ik echt zielig om te zien.[edit] ik zie dat je het al gezegd hebt[edit]
Ze schuift de schuld naar de pony als ik het goed begrijp. Ze zegt dat hij te heet wordt en dat ze daarom trekt. Maar dat is niet de goede manier om een pony zachter of tot stilstand te brengen!
Ook snap ik niet waarom ze haar beugels op renbaan lengte heeft, dit is heel erg slecht voor de pony zijn rug omdat ze zo helemaal achterin het zadel zit en zo de lendenen te veel belast. Ook is dit erg slecht voor haar eigen knien.
Als ze weet dat ze zo rukt aan die mond van die pony, moet ze er niet op gaan maar dat beestje longeren ofzo. Zo kan dit nite doorgaan!
Dit moet overigens een zéér brave pony zijn dat ie dit zo pikt.
) moet je niet in een ander topic plaatsen dat ze goed kan springen... of had je het over de pony?

)
Moest ik bij mijn lesgever zo rijden,dan mocht ik gewoon niet rijden!