Joolien schreef:Ja ik zie ook niet in waarom je zo onzeker moet worden hoor. Natuurlijk kun je ook kritische reacties krijgen en het is aan jou om die te filteren om er zo toch iets uit te halen
Mooi gezegd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
inkepink schreef:misschien een hele rare andere hoek van mij maar heb je wel eens bitloos gereden?
wat doet ze dan?
Ik lees in je openingspost dat ze na 6mnd alweer erge haken had, wellicht komt het vluchtgedrag helemaal niet uit haar rug maar vanuit haar mond, pijn door het bit, waardoor ze blokkeert in haar lijf.
Myrth97 schreef:Oké Gini. Jij bent echt een persoon die mij super onzeker maakt. Ik word hier niet blij van. Ik heb er meerdere keren mensen bij gehad en het is ook periodes goed gegaan. Daarnaast geniet ze van het bos rijden en het crossen, dat is voor de hele wereld te zien.
Ik reageer voorlopig niet meer in dit topic, omdat ik hier te onzeker van wordt. Bedankt voor nog een schopje extra verder weg van mijn zelfvertrouwen!
Ik heb al die jaren mijn best gedaan en meerdere professionals erbij gehaald. Als ik had gemerkt dat ze er helemaal geen plezier in had was ik allang gestopt. Maar ze geniet van het springen, de bosritten en af een toe een cross.
Hoe ik dat weet? Omdat ik al 5 jaar voor haar aan het strijden ben en al 5 jaar onwijs veel van haar houdt.
Ik neem een bokt-pauze en houd jullie voorlopig niet meer op de hoogte.
Myrth97 schreef:Wat de veearts betreft: ik ben best bereid haar op de foto te zetten hoor, maar zou ze met rugproblemen/ks niet ook zonder zadel heftig moeten reageren? Of is de druk dan zo anders dat ze er dan geen last van heeft?
Pauze is wel een idee. Hebben we wel vaker gedaan, maar dan begon het bij mij na 3 maanden alweer te kriebelen: ik mis het rijden met haar zo.
Boomlooszadel is idd wel een idee! Ze is wel zeer rondgeribt, dus weet niet of dat dan ideaal is, maar informatie erover inwinnen kan zeker geen kwaad!
Myrth97 schreef:Ze is lichamelijk goed bevonden. Buiten rijden we met zadel en dat gaat prima, 1 keer in de week rijd ik in de bak met barebackpad en dat is en gaat ook prima.
Suzanne F. schreef:Als ze wat vinden in de rug hoef je niet verder met de hals of het SI gewricht, dat scheelt kosten