Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NadjaNadja schreef:Janine1990 schreef:Ik wil met liefde een filmpje van een M1 proef van mezelf naar je sturen, ik kan je garanderen dat je afgaand op mijn commentaar de slechtste proef ever verwacht. Dat valt best mee, maar ook als je 200 punten rijdt heb je genoeg op jezelf aan te merken hoor. Ik in ieder geval wel. In mijn ogen de enige manier om beter te worden.
En dat is dus net het punt. Hier doe je overkomen alsof ik niets op mezelf heb aan te merken en dat is niet waar. Ik wil juist leren en plaats het filmpje daarom hier. Maar ik pik er inderdaad wel de tips en commentaren uit waarvan ik ook daadwerkelijk denk dat ze bij ons passen. En dat is niet iets wat alleen ik doe, dat zou iedereen doen. Want het zou gek zijn om nu ineens te zeggen: goh wat fijn jongens dat jullie zeggen dat ik het roer om moet gooien want dat had ik altijd al gedacht en gewild maar jullie trekken me nu over de streep!
Citaat:De eerste proef werd ik laatste met 178.5 punten. Terecht. Het eerste deel gaat nog wel redelijk, maar vanaf de galop is het echt dramatisch. Terwijl dit bij mijn eerste wedstrijd juist wel heel goed ging. Ik moet dus vooral werken aan constantere proef. Daarnaast vind ik dat ik minder streng met mijn handen moet zijn!
Citaat:En dan de tweede proef wonnen we met 186 punten. Deze proef vind ik al een stuk rustiger, maar ook hier zijn nog de nodige werkpuntjes.
Citaat:Ik houd mijn handen inderdaad erg laag, maar dat is niet bewust. Dus dat wordt hard werken om me bewust te worden van mijn handhouding haha!
Citaat:Ik moet mijn benen langer maken, ik trek ze nu als het ware op waardoor er inderdaad minder ruimte voor mij overblijft om te zitten als het ware.
NadjaNadja schreef:Sommige quotes zijn ook naar aanleiding van reacties hier. Andere reacties reageer ik misschien niet heel meegaand op maar dat is omdat ik het er niet mee eens ben. Dat is toch niet heel gek? Ieder mens zou niet instemmend reageren als je het ergens niet mee eens ben.
Hoe ga ik werken aan mijn punten: voornamelijk les. Daar moet ik het van hebben. Bewust rijden. Nadenken bij wat ik doe. Maar helaas gaat dat in stapjes en is dat allemaal niet in 1 keer in orde. Dus daarom staan er ook geen perfecte proeven in de OP. Ik ben aan het leren en aan het fouten maken. Dat mag en dat moet zelfs, want juist daarvan leer ik weer.
NadjaNadja schreef:Juist bij alle afgelopen reacties ga ik voor mezelf na of er logica in zit. En er zijn dan dingen die voor mij niet kloppen met het gevoel dat ik heb bij het rijden. Daarom ga ik daar ook niet verder op in.
Babootje schreef:NadjaNadja schreef:Juist bij alle afgelopen reacties ga ik voor mezelf na of er logica in zit. En er zijn dan dingen die voor mij niet kloppen met het gevoel dat ik heb bij het rijden. Daarom ga ik daar ook niet verder op in.
Verklaar je nader. Wat klopt er dan niet als zo ongeveer iedereen hier hetzelfde zegt?
NadjaNadja schreef:Zou je echt meer lengte willen zien of moet ik mijn handen gewoon wat meer dragen zegmaar? Ik houd mijn handen inderdaad erg laag, maar dat is niet bewust. Dus dat wordt hard werken om me bewust te worden van mijn handhouding haha!
NadjaNadja schreef:Dat onze basis wel in orde is, alleen dat dat inderdaad in dit filmpje niet te zien is. Maar dat het hier niet is te zien betekent niet dat ik het normaal gesproken in 9 van de 10 gevallen bij wijze van spreken wel voel en ook zie.