Nonny @ Work (had geen zin!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 23:45

Het ging mij meer om het feit dat je hele tekst vol spellingsfouten en schrijffouten zit, en dat dat alles behalve fijn leest. That`s all. Niks met hoofdletters te maken, ook al is dat ook behoorlijk storend, we kunnen allemaal lezen en als je iets wilt benadrukken kan je ook schuin of vet typen. Maargoed, het maakt niet uit, als jij tevreden bent met je foto`s, het commentaar en het resultaat mij best. Maar een beetje kritiek komt vaker voor op Bokt, en daar moet je dan ook maar tegen kunnen!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 23:58

ja kan ik ook wel tegen en aan die spellingsfouten ben ik hard aant werken maar lees er regelmatig overheen.. dus kan ik helaas nog vrij weinig aan doen... lees men tekst al 100 keer over voor ik em neerzet en dan nog zijn ze er.. lijkt wel of ze iedere keer trug springen ofzow.. maar goed.. sorry hoor... en ik weet ook wel dat er kritiek voorkomt op bokt das ook neit erg.. maar over het feit dat ik die foto's plaats.. dan zal ik er wel voor openstaan.. (tot op zekere hoogte natuurlijk)

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 06:25

Spellingsfouten waar iemand niets aan kan doen storen mij niet zo. Breezertaal en msntaal wel. Maak je er niet te druk om MirZam. Niet iedereen is perfect in alles hoor.

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 12:50

Fasel schreef:
Spellingsfouten waar iemand niets aan kan doen storen mij niet zo. Breezertaal en msntaal wel. Maak je er niet te druk om MirZam. Niet iedereen is perfect in alles hoor.

Mag ik even heel erg offtopic vragen wat breezertaal is? Nog nooit van gehoord... Verward

En ontopic: MirZam, ik weet ook hoe Wouter en Nonny anders rijden en dat is heel wat anders dan dit gelukkig! Haha!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 13:19

Fasel schreef:

Breezer taal??? en msn taal???
Zijn misschien enkele woorden ertussen.. maar ook dat heb ik niet in de gaten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:14

Ik vind het er ook erg gespannen en trekkerig uitzien. Het paard loopt totaal niet gespannen op de foto's met de jongen, en met jou erop daarin tegen wel, dat moet toch ook al genoeg zeggen ? Niet echt elk paard gaat overigens in verzet met werken, dat is wel een erg makkelijke smoes.

Verder vind ik het wel knap van je dat je mindere foto's plaatst, doe ik zelf ook weleens, ik vind het altijd een beetje triest als mensen foto's plaatsen als ze in 365 dagen 1 goede dag hebben..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:28

Ps.

Ik vind dat je hetzelf ook nogal als een echt gevecht omschrijft :

"in iedere geval worstelen omd er hoofd naar beneden te krijgen.. "

Worstelen ? Is dat de manier ?

isdatffwat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:30

wat een onzin allemaal hier!hoe kunnen jullie nou beoordelen of de pony gespannen loopt? het zijn slechts seconde opnamen!ik snap uberhaupt niet waar jullie je allemaal druk over maken. Die shannay zal wel jaloers zijn neem ik aan, als ik in haar profiel kijk zie ik alleen maar paarden die in een wei thuis horen en niet onder het zadel! ga eerst bij jezelf te raden en bemoei je dan met de rijstijl van iemand anders! bij voorbaat dank

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 17:47

ShannaY schreef:
Ps.

Ik vind dat je hetzelf ook nogal als een echt gevecht omschrijft :

"in iedere geval worstelen omd er hoofd naar beneden te krijgen.. "

Worstelen ? Is dat de manier ?

nou das meer een uitdrukking van mij.. worstelen kun je zo zwaar en licht opvatten als je zelf wil..

Neem nou de uitdrukking met huiswerk worstelen??? zit je tohc ook niet op je huiswerk te slaan en te doen?? echt te vechten bedoel ik.. beetje verkker dover gekomen dus..

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:52

weet je wat julliem oeten doen? je lekker met je eigen bezig houden... als een jongen alleen maar trekt en doet (in jullie ogen) hoe kan hij dan ooit in het Z2 komen....jaja...geef daar maar eens een goede verklaring voor...

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 17:53

talented schreef:
weet je wat julliem oeten doen? je lekker met je eigen bezig houden... als een jongen alleen maar trekt en doet (in jullie ogen) hoe kan hij dan ooit in het Z2 komen....jaja...geef daar maar eens een goede verklaring voor...

Ja naar de Z2 getrokken denk ik!! Knipoog

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:54

ja jij kent hem beter dan ik...

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 17:57

talented schreef:
ja jij kent hem beter dan ik...

Nou die jongen kan echt wel rijden, en is totaal niet hardhandig, anders had ie het ten eerste niet zo ver geschopt en ten tweede had ie dan geen drier jaar op mijn paardje gereden... Haha!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:57

dat geloof ik gelijk...is er iemand die het beter denkt te weten?

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:45

Kunnen we rustig blijven graag?

Talented en isdatffwat, jullie maken niet speciaal een goede indruk door op deze manier als nieuwkomers te komen kijken! Ik zou me even wat rustiger houden

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:53

Koortje schreef:
Kunnen we rustig blijven graag?

Talented en isdatffwat, jullie maken niet speciaal een goede indruk door op deze manier als nieuwkomers te komen kijken! Ik zou me even wat rustiger houden

inderdaad zeg Bloos!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 19:17

Het gaat er erg gezellig aan toe hè NOT dus.

Kom op mensen. Dit kan ook op een andere manier.

MirZam, klopt het dat Nonnie nu in Oosteind staat Schijnheilig

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 19:23

Mickey schreef:

MirZam, klopt het dat Nonnie nu in Oosteind staat Schijnheilig

Ja dat klopt!! ken je der???

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 19:25

Nee, ik herkende de bak.
Daar heb ik één keer per twee weken springles Haha!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 19:26

Van wie??? en is idd de bak van jespers jah!!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 19:31

Springles van Johan Jespers.

Maar hoe loopt Nonnie normaal. Heb je daar ook nog een foto van?
Dan kun je die eventueel ook nog even hier plaatsen om het verschil te laten zien.

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 19:50

euhm!! ff zoeken ... Haha!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 19:55

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit lijkt er meer op!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 19:56

Hij loopt idd gespannen...
Maar misschien lag het idd gewoon aan zijn bui!
Wie weet..

Wow..die laatste foto..SUPER!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 22:17

isdatffwat schreef:
wat een onzin allemaal hier!hoe kunnen jullie nou beoordelen of de pony gespannen loopt? het zijn slechts seconde opnamen!ik snap uberhaupt niet waar jullie je allemaal druk over maken. Die shannay zal wel jaloers zijn neem ik aan, als ik in haar profiel kijk zie ik alleen maar paarden die in een wei thuis horen en niet onder het zadel! ga eerst bij jezelf te raden en bemoei je dan met de rijstijl van iemand anders! bij voorbaat dank

Paarden ? Ik heb er maar eentje..
Overigens ben ik echt niet onder de indruk van iemand die niks in zijn profiel heeft staan alleen maar commentaar heeft, en ook nieteens ABN kan praten
Ik geef mijn mening, en daar blijft het bij, wat is nu dan jou probleem ?
Misschien eens tijd om wat aan je gedragsstoornis te doen ?

En je bijdehandte opmerking over de wei.. hoort elk paard niet in de wei thuis ?

Waarom pak je alleen mij ? Ik geef zelfs nog aan dat ik het goed vind dat ze ook foto's plaatst die minder goed zijn..

Get a life