Kijk maar uit met die molshopen, 1 keer verkeerd terecht komen en je hebt een probleempje... Heb 1 keer meegemaakt dat een paard in een molshoop terecht kwam (beestje sloeg lichtelijk door), nou, dat wil je niet meemaken...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bliksemluver"]
Dan zal ik ook eens een bericht plaatsen[size=6]word eens tijd
[/size]
Die laatste foto is heel lief![]()
En je houding is helemaal niet zo bagger hoor![]()
[size=7]*weer een heel informatief bericht*[/size]
[/quote]
thnx
whahah idd heeeel informatief![]()
[quote="Pervinco schreef:Ik weet niet wat je aan les hebt, maar als je geen les hebt vind ik het niet verkeerd uitzien. Zo zat ik in september na 2 jaar geen les ook op het paard, en dat is nu al stukken beter (en zoveel lessen heb ik niet gehad). Het commentaar is inmiddels wel gegeven...
Kijk maar uit met die molshopen, 1 keer verkeerd terecht komen en je hebt een probleempje... Heb 1 keer meegemaakt dat een paard in een molshoop terecht kwam (beestje sloeg lichtelijk door), nou, dat wil je niet meemaken...

en dan reed ik daar tussen met een geflipte keihard rennende en snuivende (hard!) draver, waar ze denk ik ook niet zo blij mee waren
)Margje schreef:Nou ja...niks met je handen doen...als je geen les hebt en niet weet wat je met je handen zou moeten doen kan je idd beter gewoon een lichte en constante aanleuning (contact) houden. Als je het echt wilt verbeteren en niet weet hoe kan ik je toch aanraden om les te nemen. Maar ik vind je pony best ontspannen en nageeflijk lopen, dit zie ik liever dan eentje die met geweld in de krul wordt getrokken. Dan maar lekker niks doen met je handen!
Pingel schreef:Heee, dat valt best mee hoor. En daarbij, ik heb je zondag buiten zien rijden en toen was hij toch echt superlief en dat is toch ook belangrijk!!
Nog bedankt voor je utleg trouwens over de foto's!
is het wel gelukt?
! llleoni schreef:leuke foto's!! m,aareh.. waarom heb je je hoofd telkens omlaag?? kijk is vooruit.. dat staat al meteen heel anders