NIET lachen!!! :o rijfoto's mij en starlight

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 01:42

Ik weet niet wat je aan les hebt, maar als je geen les hebt vind ik het niet verkeerd uitzien. Zo zat ik in september na 2 jaar geen les ook op het paard, en dat is nu al stukken beter (en zoveel lessen heb ik niet gehad). Het commentaar is inmiddels wel gegeven...

Kijk maar uit met die molshopen, 1 keer verkeerd terecht komen en je hebt een probleempje... Heb 1 keer meegemaakt dat een paard in een molshoop terecht kwam (beestje sloeg lichtelijk door), nou, dat wil je niet meemaken... Scheve mond

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 09:32

bliksemluver"]
Dan zal ik ook eens een bericht plaatsen Knipoog [size=6]word eens tijd Tong uitsteken[/size]

Die laatste foto is heel lief Haha!
En je houding is helemaal niet zo bagger hoor Haha!

[size=7]*weer een heel informatief bericht*[/size]
[/quote]
thnx Haha!
whahah idd heeeel informatief Tong uitsteken

[quote="Pervinco schreef:
Ik weet niet wat je aan les hebt, maar als je geen les hebt vind ik het niet verkeerd uitzien. Zo zat ik in september na 2 jaar geen les ook op het paard, en dat is nu al stukken beter (en zoveel lessen heb ik niet gehad). Het commentaar is inmiddels wel gegeven...

Kijk maar uit met die molshopen, 1 keer verkeerd terecht komen en je hebt een probleempje... Heb 1 keer meegemaakt dat een paard in een molshoop terecht kwam (beestje sloeg lichtelijk door), nou, dat wil je niet meemaken... Scheve mond

nee ik heb eigelijk helemaal geen les Bloos
laatst een les van petri gehad en af en toe eens van mn buurmeisje, maar niet regelmatig eigelijk.
Heb een tijdje bij de ponyclub gezeten en dat was echt slecht bevallen gewoon. (de les alleen al en dan heb ik het nog niet eens over de sfeer gehad Scheve mond en dan reed ik daar tussen met een geflipte keihard rennende en snuivende (hard!) draver, waar ze denk ik ook niet zo blij mee waren Extreme duivel Tong uitsteken )
Dat van die molshopen, daar ben ik ook idd bang voor ja, rij er altijd omheen (staan gelukkig ook niet op de hoefslag) maar stel dat ze hem een keer peerd als ze gewoon op de wei staat...
Van de lente komt 'de mollenvanger' weer, die vangt er elke dag wel een paar

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 09:35

je moet niet zeuren Tong uitsteken
ik vind het er netjes uitzien hoor, maar je zit idd niet echt netjes maar dat mocht ik eigenlijk niet zeggen Haha! leuke pics hoor!

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 11:53

Nou ja...niks met je handen doen...als je geen les hebt en niet weet wat je met je handen zou moeten doen kan je idd beter gewoon een lichte en constante aanleuning (contact) houden. Als je het echt wilt verbeteren en niet weet hoe kan ik je toch aanraden om les te nemen. Maar ik vind je pony best ontspannen en nageeflijk lopen, dit zie ik liever dan eentje die met geweld in de krul wordt getrokken. Dan maar lekker niks doen met je handen!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 14:46

Margje schreef:
Nou ja...niks met je handen doen...als je geen les hebt en niet weet wat je met je handen zou moeten doen kan je idd beter gewoon een lichte en constante aanleuning (contact) houden. Als je het echt wilt verbeteren en niet weet hoe kan ik je toch aanraden om les te nemen. Maar ik vind je pony best ontspannen en nageeflijk lopen, dit zie ik liever dan eentje die met geweld in de krul wordt getrokken. Dan maar lekker niks doen met je handen!

Oke, ja ik rijd altijd met lange teugels dus in de bak vallen ze ook regelmatig echt TE los Bloos
maar ik vind het fijner dat ze alleen op mn benen omlaag komt, vind ik paardvriendelijker dan in dr mond zitten, ook al is t zachtjes Lachen

Pingel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 01:25

Heee, dat valt best mee hoor. En daarbij, ik heb je zondag buiten zien rijden en toen was hij toch echt superlief en dat is toch ook belangrijk!!

Nog bedankt voor je utleg trouwens over de foto's! OK dan!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 10:26

Pingel schreef:
Heee, dat valt best mee hoor. En daarbij, ik heb je zondag buiten zien rijden en toen was hij toch echt superlief en dat is toch ook belangrijk!!

Nog bedankt voor je utleg trouwens over de foto's! OK dan!

dankje Haha!
graag gedaan hoor van die foto's is het wel gelukt?

Lief is ze zeker, whahah volgens mij was ze een van de rustigste Schijnheilig
alleen vond ze het niet helemaal eerlijk dat de rest mocht dribbelen en mevrouw moest stappen Knipoog Haha!

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 15:57

die laatste foto is ZO lief Lachen

Meligemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 16:54

vind het ook best meevallen, maar probeer wat meer naar voren te kijken en niet naar je paard, het ziet erook een beetje 'wild' uit ( niet verkeerd opvatten Bloos ) maar misschien wat rust er in rijden. verder vind het nog lang niet zo erg als dat ik had verw8 (vanwege de titel) Haha! Tong uitsteken

veel plezier verder OK dan!

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 19:34

leuke fotoos hoor zit wel wat naar voren maar dat geeft niet echt

Maikuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 19:47

Ik vind het er best netjes uitzien hoor Haha!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 20:10

Leuke foto's!
Wat een leuk paardje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 20:53

Leuk paardje hoor! Ik vind het ook best meevallen, probeer alleen wat meer naar voren te kijken en niet naar je paard, en wat meer recht te gaan zitten, je zit namelijk een beetje erg voorover. Ik vind het goed dat je de teugels zo los laat (wel met contact) en hem dus niet in een krul te trekken! Goed hoor Lachen!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 20:57

Dankjewel iedereen Haha!
eigelijk vallen deze foto's nog wel mee als je die met mn nieuwe zadel ziet Bloos

llleoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 21:04

leuke foto's!! m,aareh.. waarom heb je je hoofd telkens omlaag?? kijk is vooruit.. dat staat al meteen heel anders

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 21:07

llleoni schreef:
leuke foto's!! m,aareh.. waarom heb je je hoofd telkens omlaag?? kijk is vooruit.. dat staat al meteen heel anders

omdat dr koppie zo lief is Tong uitsteken
nee omdat ik kijk of ze een beetje netjes loopt, kan ik niet voelen omdat ik geen contact heb meestal Bloos

Vreemde is wel dat ik het alleen met dressuur doe, buiten kan ik wel gewoon recht vooruit kijken Lachen