Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dorine92 schreef:Ik vraag me af wat je met die instructrice moet, er vanuit gaande dat de informatie die je hier geeft juist is. Een instructrice hoort boven je te staan, en je hoort er 100% zeker van te zijn dat diegene het beter weet en kan. Als je je intructrice niet op je paard vertrouwt kun je beter een andere zoeken.
Als ze daadwerkelijk hetzelfde niveau heeft als jij probeert ze 2 vliegen in 1 klap te krijgen. Ze krijgt geld voor het lesgeven en probeert dan ook nog gratis paard te rijden.
Een instructrice die b waardig kan rijden (= ik kan harder en zachter, en linksaf en rechtsaf, en dat zonder eraf te vallen) kan nooit gediplomeerd zijn
Ellebel123 schreef:half uurtje intensief gereden en ook 4 rondjes achter elkaar gegalopeerd achter elkaar op elke hand. Daarna uit gestapt in het duin.
Billy schreef:Kind is 13, misschien schat zij haar instructrice helemaal niet goed in......
Kind denkt alles te weten en wil pony voor dr zelf houden, terwijl er mi een grote kans is dast een Tinkertank een wicht van 13 volop in de maling neemt....
Billy schreef:De aanwijzingen kunnen prima zijn, als ts niet sterk genoeg is om dat dier aan te kunnen, dan kan Anky haar nog niet leren galopperen, ook al had ze 3x dgs les..