Goedzo! Twee weten meer dan één!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
pien2010 schreef:Ik heb een tijdje een pony gereden die precies het zelfde deed als jouw pony. Ik heb haar op een dag gewoon opgezadeld. Ben er op gaan zitten en toen niks meer. Toen wou ze na een uur beginnen met lopen en toen heb ik haar stil gezet. Uiteindelijk heb ik 2 uur gezeten zonder iets te doen(alleen stil zetten) daarna terug gezet en de volgende dag liep ze als een tierelier en heeft ze het nooit weer gedaan
haffie14 schreef:Hilary schreef:ik rij meestal bitloos en ik rij ook zonder zadel dus dat kan het niet zijnIk vraag me toch echt af of jouw pony niet gewoon pijn / last heeft van iets (rug, bijvoorbeeld, of tanden) en of het zadel wel goed past. "Gezond" eruit zien betekent niet per definitie dat ze dat 'van binnen' ook zijn en dat je er zo op kunt gaan zitten.
Durf je zonder zadel te rijden? Ik vraag me af of ze zonder zadel ook zo moeilijk doet.
pien2010 schreef:Ik heb een tijdje een pony gereden die precies het zelfde deed als jouw pony. Ik heb haar op een dag gewoon opgezadeld. Ben er op gaan zitten en toen niks meer. Toen wou ze na een uur beginnen met lopen en toen heb ik haar stil gezet. Uiteindelijk heb ik 2 uur gezeten zonder iets te doen(alleen stil zetten) daarna terug gezet en de volgende dag liep ze als een tierelier en heeft ze het nooit weer gedaan
haffie14 schreef:pien2010 schreef:Ik heb een tijdje een pony gereden die precies het zelfde deed als jouw pony. Ik heb haar op een dag gewoon opgezadeld. Ben er op gaan zitten en toen niks meer. Toen wou ze na een uur beginnen met lopen en toen heb ik haar stil gezet. Uiteindelijk heb ik 2 uur gezeten zonder iets te doen(alleen stil zetten) daarna terug gezet en de volgende dag liep ze als een tierelier en heeft ze het nooit weer gedaan
haha wat goed dat ga ik ook proberen gewoon gelijk stilzetten ook niet eerst rijden en dan 2 uur erop blijven zitten en dan terug zetten?