@elco eeuh nee... ik weet eigenlijk niet eens wat het is
Elco
Geplaatst: 17-05-15 21:42
sauffi schreef:
@elco eeuh nee... ik weet eigenlijk niet eens wat het is
Moet je maar eens op google zoeken, daar wordt het uirgebreid uitgelegd echt heel interessant..Heeft bij mijn paard ontzettend geholpen bij het verwerken van zijn trauma.
@chyennevd ik heb haar na laten kijken door een masseur maar die zei dat ze nergens vast zat oid. Dus ze vond het ook niet echt een reden om haar te laten masseren/kraken
Toch weer grappig om te lezen dat het probleem volgens de meeste bij het paard ligt of het tuig en niet bij de ruiter. Alles word er weer bij gehaald, tandarts, alergie enz. Misschien is het een idee TS om eens les te nemen van een goede instructeur. Kost minder dan al die dierenartsen en (sorrie) goeroe's die een godsvermogen vragen!
Tandarts en dierenarts hebben haar vorige week helemaal onderzocht maar niets aan de hand volgens hun wasze gewoon eigenwijs omdat ze het moeilijk vind.
Kun je een filmpje plaatsen waarin dit gebeurt? Ik gok dat het echt een rijtechnisch probleem is vanuit jouw kant, maar dat is moeilijk te beoordelen zonder beeld hierbij.
Heeft je paard nooit een val gemaakt,zijn er ooit foto's gemaakt van de wervels? Ik wil je niet bang maken maar wel even iets om je achterhoofd te houden?
@gillbo Ja ze heeft een keer zo hard gesteigerd dat ze achter over klapte met mij erop dus ik kwam er onder, maar daarvoor schudde ze ook al dus lijkt me ook niet echt dat het daarvan komt.....
EllisV
Geplaatst: 29-05-15 17:39
Mijn paard schud ook met zijn hoofd! Dus ik zal dit even blijven volgen.....
Is het misschien een idee om te vragen aan de oude eigenaar of je pony het bij die eigenaar ook deed? Als dat zo was, kun je misschien vragen hoe zij er mee om ging. Zo niet, dan zou ik toch nog een keer kijken of een goede instructrice jou kan helpen.
@mirriezz heb ik al meerdere keren gedaan maar volgens haar kwam het gewoon omdat paardje het moeilijk vond en zij heeft het dressuur gewoon opgegeven daardoor
MissBmx
Geplaatst: 30-05-15 15:18
sauffi schreef:
@gillbo Ja ze heeft een keer zo hard gesteigerd dat ze achter over klapte met mij erop dus ik kwam er onder, maar daarvoor schudde ze ook al dus lijkt me ook niet echt dat het daarvan komt.....
@gillbo bedankt voor de tip ik zal er achter aan gaan
Ik krijg hier geen filmpje geplaatst.....
Sunnda
Geplaatst: 31-05-15 13:27
Hier is mijn paard ook sinds twee maanden bezig. Onder het zadel, longe, weiland, ze doet het overal. Niet als ze stilstaat en gewoon graast. Maar als ze gaat rennen begint het. Iemand enig idee?
Tanden zijn het in ieder geval niet. Hoofdstel niet en bit is het ook niet.