Rijfotos van de shets

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 22:48

IloveShets"]
[quote="Sorane schreef:
Ik denk niet dat jij echt reden hebt te zeggen dat Belvedere slecht is gezien je eigen kwaliteiten. Ik heb er een aantal jaren gereden en nooit echt problemen ondervonden.Als je niet meer "op paardrijden" mag, stop dan in godsnaam voor die beestjes. Je verknalt ze bij het leven!! Stop eens met aan jezelf denken Boos!

Waar woon je dan he?? Als je in Nunspeet woont is gelijk heel nunspeet besmet.. sorry ben beetje piisig op der!!!
[/quote]

Nope woon ik niet, ik heb er alleen een tijdje gereden, dat is iets anders dan wonen Knipoog

Titsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 22:49

Ik vind ten eerste dat die Sorane maar ff stil moet zijn en niet gaan banketstaaf over dingen. Het ziet er misschien niet uit maar ZE HEBBEN ER LOL in en de pony vast ook je kan ook zeggen de pony is geconsentreerd! In plaats van hij vind het niet leuk. Deze onzin moet je maar voor je houden. En je bent pas een dierenbeul als je die dieren op stal laat wegrotten! En vet laat worden!

Ik zou zeggen lekker door gaan en lekker rijden en laat gewoon foto's zien tijdens het rijden ik wed dat de meeste het leuk vinden om ze te zien!
Veel plezier nog!

Titsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 22:50

banketstaaflen?? foutje sorry

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 22:51

ik vind het erg wel grappig uitzien *LOL*

het zijn net beertjes in die vachtjes Lachen

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:21

gewoon doorzetten! t ziet er al stukken beter uit, maar het kan nog netter Lachen ik zat vroeger ook niet goed, maar nu heb ik voor 5 punten van je houding een 7 op mijn protecol. Ga zo door! en je komt er wel!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:42

hoi
wel leuke foto;s
maar zijn jullie neit een beetje te groot voor die shets. Ik vind het er niet uitzien. Je kan bijna zelf meelopen

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:42

Ik vind je ook vooruit gegaan hoor, vergeleken met de vorige foto's. En je kan op de foto's zien dat je er lol in hebt, en dat is heel belangrijk! En die shetjes vinden t vast ook geweldig, al die aandacht en dat gefrut!
Deze foto vind ik leuk:
Afbeelding
De lol straalt ervanaf! Haha!

lizzytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:58

Ik vind je helemaal niet te groot en te zwaar, ik vind jullie een leuk stel. Sommigen zien alleen graag kleine kindjes op shetjes, maar laat jij een klein kind maar eens op een shet rijdne, dat kind ligt er na een tijdje af als die shetlander doorheeft dattiej de baas is. Dan vind ik het juist goed dat rianne hem dan aanpakt, want haar nichtje rijd er toch ook op? en als een dik rotkind van 60 kilo met een kleine lengte op een iel welshe zit hoor je niemand zeiken hoor.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 00:53

ik vind het wel een leuk koppel hoor Haha! maar even tussen haakjes, meen ik het maar of moet vooral die zwarte nog een paar kilotjes kwijt? Tong uitsteken

en over te groot en te zwaar... Ik geef je gelijk, het is geen zicht op een kleine shet rondhobbelen. Maar er zijn andere manieren om dat te zeggen. Je kan ook bv op een rustige manier vragen als ze zelf niet vind dat het eens tijd word voor een grotere pony, of ik vind het er heel leuk uitzien maar je moet dit of dat nog aan je houding sleutelen en dan zal het nog beter zijn. Maar zoals sommige hier reageren kraken ze iedereen tot de grond af alsof ze de grootste dierenbeul is die er bestaat terwijl ze haar nog nooit in het echt hebben zien rijden, dus dat is helemaal niet leuk voor de topicstarter die waarschijnlijk gewoon van plan was om een paar mooie foto's van haar lievelingen te plaatsen...

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 10:16

Zij doet zo stom tegen mij.. en dit noem ik nie helpen hoe zij het doet.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 10:33

Sorane schreef:
Arme dieren!!!!!!
Die pony heeft er totaal geen plezier in zo te zien, kijk eens naar de uitdrukking op zijn koppie!!!
Je houding is tien keer niks. Je benen steken naar voren je zit te ver naar achteren enz enz.
Dat je zegt dat je niet meer naar voren kan zitten moet al genoeg zijn voor jou om te stoppen met rijden op die arme dieren!!!!!!!
Zijn het je eigen ponies???? En anders heeft de eigenaar een plaat voor zijn kop dat hij/zij dit toestaat!!!!!!!!

ben je gek hallo die shets vinden het anders heel leuk en ze rijdt veel beter kan je zelf wel eens rijden en de eigenaar heeft helemaal geen plaat voor zijn kop zoals jij het zegt.en trouwens geef toch nie zulke commentaar.en zij kan rijden hoor. jij ook? Verward en ik kan ook rijden.

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 10:37

Heey lins thnxs hahaha.. die fotos van jou zijn wel leuk he op Sanne.
En ik vind ut ook heel stom van dat mens. Maarja ik hoop dat ze een x zelf rijfotos plaats en dat er dan een paar haar gaan afkraken. ( ik!)

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 10:39

ahah ja.Lachen

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 10:39

Ow ow ow wat een gezeik toch weer...ik zou zeggen trek het je niets aan meid! Er zit vooruitgang in en ik vind als je maar lol hebt het belangrijkste...

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 10:40

Niet zo zitten zeuren op de poster, die shetjes zien er niet uit alsof ze het vreselijk vinden, en mijn pony's hebben ook niet elke dag evenveel zin.Rijtechnisch lopen ze misschien slecht, en de zit van de amazone is niet zo goed, maar dat komt allemaal nog wel, ik ben ook op een shet begonnen, en toendertijd zat ik niet veel beter hoor.Dat komt allemaal nog wel, als ze maar plezier hebben.

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 10:40

Ja maar ik vind het gewoon banketstaaf waarom dat mens zegt enzo.. Huilen

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 10:41

ik zou ook proberen je beugels wat langer te doen, als je een nieuw zadel hebt dan.
En kun je er misschien geen gaatje bij laten maken bij het bit? Dat kan bij de meeste schoenmakers wel.

Ik vind het ook leuke shets hoor.

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 10:43

Bij het hoofdstel kan de eigenaar zelf ook gaatjes in maken. Die heeft zown ding. Als ik nieuw zadeltje heb doe ik mijn beugels ook wel wat langer haha..

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 10:47

ik vind je zit trouwens al wel veel beter geworden. Misschien kun je gewoon eens een lesje nemen op een van je verzorgpony's? Dan weet je precies waar je aan kan werken.

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 10:48

Waar moet ik dan lessen??? En we hebben geen trailer hahaha

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 10:52

IloveShets schreef:
Waar moet ik dan lessen??? En we hebben geen trailer hahaha

Misschien kun je een instructrice aan huis zoeken voor een keertje?
Verder vindt ik dat er wel vooruitgang in zit Zolang jij en de shets er plezier in hebben, en de shets hebben er geen last van heb ik er echt geen problemen mee Lachen

[edit]Typo Clown[/edit]

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 10:53

Pff zal niet weten waar ik instructrice vandaan moet halen. In ieder geval niet van de Belvedere.

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 10:57

ik ging eerder ook altijd lopends naar de ponyclub, was ook een half uur lopen naar de buitenbak en 3/4 uur naar de binnenbak.

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 11:04

En wat als je pony niet verkeersmak is en niet over de weg amg van de eigenaar??

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 11:04

kom je nog niet egt ver Haha!