Springfoto's Shariff

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmy-is-mijn-schatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 01:34

Sorry hoor maar waarom zet je hier dan een foto neer Verward
Alleen maar om te horen hoe goed je pony springt enz. enz. nou je pony heeft gewoon geen beste techniek en dat mensen hier dan tips neerzetten zou ik juist waarderen!!!! Ze proberen je te helpen. En als je zegt dat de pony van iemand anders slechte gangen heeft is niet hetzelfde, want je weet het totaal niet. Bij jou kunnen we het aan de foto's zien en mensen hier proberen je te helpen! En je bent niet zo rijk om nette palen te kopen enz. enz. En daarom heb je maar schijt aan de veiligheid van je pony?! O ja en zet voortaan even bij de foto: Ik wil alleen horen hoe goed ik wel niet ben!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 10:01

ik ga het straks allemaal lezen

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 11:18

Je moet juist blij zijn dat wij je proberen te helpen Knipoog
En trouwens,dat geef ik zelf ook toe,als jij jezelf op de foto ziet denk je dat het er allemaal OK dan! uitziet,omdat je het zo gewend bent.
Daarom is kritiek van anderen juist goed,en probeer het dan ook positief op te vatten Knipoog

NFkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 11:33

Citaat:
Go Stephanie!! Kom op Jongens waar slaat dit op .. wie zegt dat ik niet aan mijn pony denk. Ist fijn ofso om te zeggen dat mijn pony geen goede techniek heeft, ik zeg tog ook niet bijvoorbeeld dat jou'n pony walgelijke gangen heeft. Dat is net zoiets. En die tips? neej cker ik vroeg er niet om nee. je kan toch ook gewoon zeggen. leuke foto's en veel plezier.

Waarom zet jij hier eigenlijk foto's neer..?
Iedereen probeerd je alleen maar te helpen maar als ik zo je reacties lees dan begrijp je er volgens mij niet veel van, Dat jou pony niet zo'n goede techniek heeft dat is niet bedoelt om jou de grond in te boren !
Als je hier foto's neerzet kun je natuurlijk reacties verwachten, positief én negatief.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 11:51

Shariff97 schreef:
Citaat:
ja kom voor het vriendinnetje op sorry hoor maar jij mag ook wel eens wat netter reageren

Hoe wil je dan dat we reageren..

Leuk dat je dit allemaal ff zegt, maarjah ik, Cloverdale en Pepperlove zijn een beetje dom en wij springen in een blubberbak en geven jullie helemaal gelijk in wat jullie zeggen.

NOu egt niet..

Je verne*kt je eigen topics zo hoor doordat je niet tegen kritiek kan, plaats dan helemaal geen foto's omdat je hier weet dat je commentaar krijgt of je er om vraagt of niet!

Chrisjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 12:32

bliksemluver"]
[quote="Shariff97 schreef:
Citaat:
ja kom voor het vriendinnetje op sorry hoor maar jij mag ook wel eens wat netter reageren

Hoe wil je dan dat we reageren..

Leuk dat je dit allemaal ff zegt, maarjah ik, Cloverdale en Pepperlove zijn een beetje dom en wij springen in een blubberbak en geven jullie helemaal gelijk in wat jullie zeggen.

NOu egt niet..

Je verne*kt je eigen topics zo hoor doordat je niet tegen kritiek kan, plaats dan helemaal geen foto's omdat je hier weet dat je commentaar krijgt of je er om vraagt of niet!
[/quote]

precies! Schijnheilig

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 12:37

Ik ben het volledig eens met de meeste hier in dit topic.

Je kan niet verwachten dat iedereen gaat zeggen "oooh mooie pony" en "wauw die springt goed" als de meeste (waaronder ik ook) zich zorgen maken over de blubberbak. Zoals al gezegd ze geven je gewoon goed advies. Ze willen je waarschuwen voor de gevolgen die kunnen onstaan in zo een uitglijbak. Als ik zulke foto's had geplaatst zou ik niet zoals jij met een grote bek van ik weet er alles van en ik doe wat ik wil want het is mijn pony maar juist ook eens nadenken, want misschien klopt het wel allemaal wat de rest zegt. Als je niet tegen dit commentaar kan, moet je geen foto's plaatsen bij HAW, want iedereen krijgt hier wel ergens commentaar op, al is het op de tenen, maar het is wel allemaal gewoon bedoelt als tip.

Verder vind ik de zin dat het paard gewend is aan een natte bak en daarom kan springen ook nergens op slaan. Als Evita een maand ik een modderbak zou worden gereden, wil dat nog steeds niet zeggen dat ze plots niet meer onderuit kan glijden bij een sprong...

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 12:55

Sorry hoor ik reageer hier egt niet meer op ik word er egt STRONT chagrijnig van, Ik heb al eerder gezegd dat de bak helemaal niet glad is. Zelfs de eigenaar zegt er nix van. En hoe kunnen jullie nou op een foto zien of de bak glad is of niet

Zippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 13:01

Nou, omdat de bak helemaal nat is, dat ziet er toch wel tamelijk glad uit. Maar als je zelf vind dat 'ie niet glad genoeg is, moet je vooral ons doorgaan, ik denk wel dat je risico neemt, ik hoop niet dat je dit ook al als kritiek opvat.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 13:05

Shariff97 schreef:
Sorry hoor ik reageer hier egt niet meer op ik word er egt STRONT chagrijnig van, Ik heb al eerder gezegd dat de bak helemaal niet glad is. Zelfs de eigenaar zegt er nix van. En hoe kunnen jullie nou op een foto zien of de bak glad is of niet

en waarom zeg jij niet van moment 1 dat de bak niet glad is Verward . Als je dat in het begin op een rustige en normale manier had gezegd dat de bak wel nat is, maar absoluut niet glad dan zou je een heel pak minder kritiek over je hebben gekregen.

Verder snap ik je ook niet. Dit is niet het enige topic waar je zo doet. Je doet alsof je vrijwel alles weet en goed doet, en als iemand dan er iets op aanmerkt doe je juist alsof ze je aan het doodmaken zijn...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 13:13

Okeee heb het allemaal gelezen. In die modderboel zal een pony minder snel uitglijden dan op bijvoorbeeld nat gras...... Wel is het zo dat die bagger zuigt en dat het daarom niet verstandig is om in zo een blubberzooi te springen...... wat jullie houdingen betreft, dat is echt om te huilen....... vergelijk jullie foto´s eens met foto´s van springers hier op bokt.... crossmonster, runningkawa bijvoorbeeld. Dan zullen jullie toch ook moeten toegeven dat een nette springhouding toch echt iets anders is dan hier op de foto´s.......

De pony zelf springt makkelijk, maar heeft geen techniek, wel heel veel hart want hij doet het maar mooi wel....... en daar heb je natuurlijk ook heel veel mee gewonnen... .wat heb je aan een pony met veel techniek en geen hart..........Het beste is de combinatie, maar die komt zelden voor en zou die voorkomen dan zijn die ponys als jaarlingen al bij de betere ruiters...........

Dus de kritiek is terecht, doe er je voordeel mee!

PN_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 14:56

heey!
onze bak is misschien wel nat ja ! maar dat is ie altijd...
maar wie zegt dat ie ook glad is??? Verward dat is namelijk helemaal niet zo.
enne shariff springt super en als hij het moelijk vind om in die bak te springen dan doet ie het ook heus niet. want hij springt helemaal uit zichzelf en hij wordt ook echt niet gedwongen ofzo om te springen.
maar wat maakt het jullie nou uit of wij in een blubberbak springen ofniet? oke het advies is misschien goed bedoelt maar het komt wel heel banketstaaf over hoor!!!!

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 15:05

1 Blijf vooral rustig als je je aangevallen voelt. Via de pc komen opmerkingen vaak harder over dan ze bedoeld zijn. Lees de opmerking waar je boos om bent geworden nog eens rustig door, nu met de gedachte dat die andere persoon het beste met je voor heeft en er niet op uit is om jou onderuit te halen.

Misschien helpt die regel wat?

Chrisjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:09

ze accepteerd gewoon niet wat wij zeggen, ze denk dat alles kwaad bedoeld is maar dat is helemaal niet zo.En ik vindt ook dat je iets aan je houding mag doien met springen.. Knipoog
Laatst bijgewerkt door Chrisjuh op 03-01-04 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:11

nou nou chrisjuh.......... ssst. tantje lager mag best

Chrisjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:14

zo beter?? heb het veranderd

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:19

Shariff97 schreef:
Go Stephanie!! Kom op Jongens waar slaat dit op .. wie zegt dat ik niet aan mijn pony denk. Ist fijn ofso om te zeggen dat mijn pony geen goede techniek heeft, ik zeg tog ook niet bijvoorbeeld dat jou'n pony walgelijke gangen heeft. Dat is net zoiets. En die tips? neej cker ik vroeg er niet om nee. je kan toch ook gewoon zeggen. leuke foto's en veel plezier. En wie zegt dat ik niet tegen kritiek kan.. WAT weet jij er nou van. Ik heb lol met mijn pony, en mijn pony heeft altijd in deze bak gelopen, Onze bak is altijd nat , Jah en als je een manege ponytje hebt die gelijk altijd wat heeft, dan moet je het niet doen nee. mijn pony is slim genoeg . En wat betreft die banden? wij zijn niet zo rijk om van die nette hindernis paaltjes te kopen hoor, DAMN dit is egt een zeiktopic geworden geloof ik.. ik zal binnenkort wel ff op het uitroepteken drukken.

Je hoeft niet zo boos te reageren, 9 van de 10 bokkers bedoelen hun commentaar vast allemaal heel goed Lachen
Om jou te helpen geven ze je wat tips mee waar je in het vervolg misschien iets mee kunt.

Het is gewoon niet zo verstandig om te springen in de blubber, een pony glijdt nu eenmaal sneller uit in blubber dan in een droge bak.
Met die banden is helemaal niks mis mee, met mijn verzorgpony's deed ik dit vroeg ook altijd zo, prima systeem!

Over de techniek van jou en je pony. Dat is helemaal niet erg dat het nog niet goed is. Misschien is het leuk om eens een springlesje te volgen, zo kun jij en je pony je techniek verbeteren. Want een slechte techniek wil niet zeggen dat er niks aan verbetert kan worden natuurlijk Lachen

Veel succes en verder heb je een leuke pony onder je kont

paardenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:21

Shariff97 schreef:
Ik spring toch NIET officieel. Wel Onderling waar ik inmiddels L ga starten. Owjah trouwens, Neej ik trek me er niet veel van aan nee wat iedereen zegt. van mij part zet je er een heel commentaar verhaal bij ik luister er toch niet naar.

Verward waarom plaats je de fotos dan..? om alleen maar te horen hoe verpletterend je beestje is?.. de bokkers willen je alleen maar helpen hoor Scheve mond

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:26

Chrisjuh schreef:
zo beter?? heb het veranderd

honderd punten OK dan!

iloveperry

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:26

Mag ik ook ffies wat zeggen?

Ten eerste ben ik het helemaal met de meeste bokkers hier eens. Als je geen comentaar wilt waarom zet je hier dan foto's neer. (zoals paardenfan ook al zei)

En idd je pony's springtechniek is niet super en die van jullie ook niet. Maar toch: leuke foto's!

En als je die adviesen niet wilt opvolgen dan vind ik dat mooi stom want dan word je ook niet beter. En dat heeft niets met wedstrijdrijden te maken of zoiets. Het is alleen maar beter voor je pony als jij beter rijd!

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:27

DEESenJAMBO"]
Ik spring toch NIET officieel. Wel Onderling waar ik inmiddels L ga starten. Owjah trouwens, Neej ik trek me er niet veel van aan nee wat iedereen zegt. van mij part zet je er een heel commentaar verhaal bij ik luister er toch niet naar.

Ik ben niet zo'n wedstrijd persoontje. ik rijd wanneer ik zin heb en als ik geen zin heb ga ik met um wandelen ofso lange lijnen, vrijheidsdresuur. Als ik een wedstrijd heb oefen ik soms helemaal niet. wat maakt mij dat nou uit ik vermaak me wel met mijn pony. en trouwens voor al dat commentaar over mijn houding enzo heb ik een instructrice voor..

Tog bedankt voor SOMMIGE commentaar Knipoog
Liefs, Ons

Dit snap ik nou echt niet hoor, waarom zet je hier fotos neer als je duidelijk zoals hierboven NIET met commentaar kunt omgaan.

Er wordt toch niet gezegt dat je niet MAG springen? je gaat gelijk in de aanval zowat. Er wordt alleen GOED BEDOELD commentaar gegeven dat je nog wat aan je eigen houding (en je vriendinnen ook) kunt veranderen.
Dus een beetje rustiger reageren mag ook wel.

En de mening van iedereen dat je niet moet gaan springen in die blub, sta ik nog steeds volledig achter. Want daar komen de grootste ongelukken van. Zoals gezegd kan dat heel verkeerd aflopen. Dus denk eerst even aan jezelf en aan je paardje.

Maargoed, nog veel plzier met je pony, zolang je maar lol erin heb en je pony ook, is het prima OK dan!
[/quote]

helemaal mee eens!!! doe ff rustig zeg!! je vliegt gelijk op over een opmerking en hou die foto's lekker voor jezelf als je geen commentaar wil waar je van kan LEREN!!

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:34

Sizzy"]
Go Stephanie!! Kom op Jongens waar slaat dit op .. wie zegt dat ik niet aan mijn pony denk. Ist fijn ofso om te zeggen dat mijn pony geen goede techniek heeft, ik zeg tog ook niet bijvoorbeeld dat jou'n pony walgelijke gangen heeft. Dat is net zoiets. En die tips? neej cker ik vroeg er niet om nee. je kan toch ook gewoon zeggen. leuke foto's en veel plezier. En wie zegt dat ik niet tegen kritiek kan.. WAT weet jij er nou van. Ik heb lol met mijn pony, en mijn pony heeft altijd in deze bak gelopen, Onze bak is altijd nat , Jah en als je een manege ponytje hebt die gelijk altijd wat heeft, dan moet je het niet doen nee. mijn pony is slim genoeg . En wat betreft die banden? wij zijn niet zo rijk om van die nette hindernis paaltjes te kopen hoor, DAMN dit is egt een zeiktopic geworden geloof ik.. ik zal binnenkort wel ff op het uitroepteken drukken.

Je hoeft niet zo boos te reageren, 9 van de 10 bokkers bedoelen hun commentaar vast allemaal heel goed Lachen
Om jou te helpen geven ze je wat tips mee waar je in het vervolg misschien iets mee kunt.

Het is gewoon niet zo verstandig om te springen in de blubber, een pony glijdt nu eenmaal sneller uit in blubber dan in een droge bak.
Met die banden is helemaal niks mis mee, met mijn verzorgpony's deed ik dit vroeg ook altijd zo, prima systeem!

Over de techniek van jou en je pony. Dat is helemaal niet erg dat het nog niet goed is. Misschien is het leuk om eens een springlesje te volgen, zo kun jij en je pony je techniek verbeteren. Want een slechte techniek wil niet zeggen dat er niks aan verbetert kan worden natuurlijk Lachen

Veel succes en verder heb je een leuke pony onder je kont
[/quote]

Ook helemaal mee eens OK dan!

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 19:29

Shariff97 schreef:
Onze bak is altijd nat , Jah en als je een manege ponytje hebt die gelijk altijd wat heeft, dan moet je het niet doen nee. mijn pony is slim genoeg .

dit is dus niet eerlijk!!!
ik heb geen manegepony en ik heb een buitenbak, hij heeft nooit ergens last van maar ik ben wel zo slim om NIET in de blubber te gaan springen dat is voor geen enkele pony goed!!
dus scheer niet iedereen over een kam!!! Boos!

iloveperry

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 19:32

ik vind eigenlijk dat Shariff97 ffies moet dimmen.

Manege pony of niet een natte bak is niet goed voor een pony: KLAAR.

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:11

Lenn schreef:
Je had gewoon van tevoren even aan moeten geven dat je alleen positief commentaar wil, dat is namelijk ongebruikelijk.

idd er is altijd wel wat commentaar te geven. En dat commentaar is nooit kwaadschiks bedoeld. Iedereen hier op bokt geen alleen maar commentaar op dingen om je verder te helpen of iets proberen te veranderen. En bijvoorbeeld door complimentjes te geven. Als je geen commentaar wilt waarom plaats je dan een topic?

Maar ik vind het niet erg slim van je dat je zo reageerd hier. Ik geloof niet dat iedereen zich hier zo van gediend. Ik iig niet

Ik vind ook dat je het recht niet hebt om te zeggen dat je geen krakkemikkig manege pony'tje hebt! Waar slaat dat nou op! dat jou pony ergens tegen kan wil nog niet zeggen dat een manege pony meteen slacht is en vanalles heeft. Manegepony's zijn vaak heel veel gewend en krijgen niet zo vlug iets. Dus waar je deze onzin vandaan haalt slaat echt nergens op. Maar dat je pony 'slim' genoeg is heeft niks met een gladde bak te maken.