Shariff97 schreef:Go Stephanie!! Kom op Jongens waar slaat dit op .. wie zegt dat ik niet aan mijn pony denk. Ist fijn ofso om te zeggen dat mijn pony geen goede techniek heeft, ik zeg tog ook niet bijvoorbeeld dat jou'n pony walgelijke gangen heeft. Dat is net zoiets. En die tips? neej cker ik vroeg er niet om nee. je kan toch ook gewoon zeggen. leuke foto's en veel plezier. En wie zegt dat ik niet tegen kritiek kan.. WAT weet jij er nou van. Ik heb lol met mijn pony, en mijn pony heeft altijd in deze bak gelopen, Onze bak is altijd nat , Jah en als je een manege ponytje hebt die gelijk altijd wat heeft, dan moet je het niet doen nee. mijn pony is slim genoeg . En wat betreft die banden? wij zijn niet zo rijk om van die nette hindernis paaltjes te kopen hoor, DAMN dit is egt een zeiktopic geworden geloof ik.. ik zal binnenkort wel ff op het uitroepteken drukken.
Je hoeft niet zo boos te reageren, 9 van de 10 bokkers bedoelen hun commentaar vast allemaal heel goed 
Om jou te helpen geven ze je wat tips mee waar je in het vervolg misschien iets mee kunt.
Het is gewoon niet zo verstandig om te springen in de blubber, een pony glijdt nu eenmaal sneller uit in blubber dan in een droge bak.
Met die banden is helemaal niks mis mee, met mijn verzorgpony's deed ik dit vroeg ook altijd zo, prima systeem!
Over de techniek van jou en je pony. Dat is helemaal niet erg dat het nog niet goed is. Misschien is het leuk om eens een springlesje te volgen, zo kun jij en je pony je techniek verbeteren. Want een slechte techniek wil niet zeggen dat er niks aan verbetert kan worden natuurlijk
Veel succes en verder heb je een leuke pony onder je kont