Wedstrijd-foto's van Camilla

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 19:52

Jah precies Camil is n moeilijke pony. Als je dr echt aanpakt dan is ie op een gegeven moment moe en dan is ie zo mak als een lammetje.
Maar op t moment kan ik dat niet. Ik ben nog zwak door me operatie en kan verder bijna niets anders dan rondsturen.
En mevrouwtje is ook nog eens onwijs aan het puberen en het rijden thuis gaat nu gewoon onwijs slecht. Gelukkig is dat altijd op wedstrijd wel anders. Want ik weet zeker dat ze met losrijden beter liep als sommige andere pony's.

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:56

Jeetje, ymke, wat een commentaar zeg! Ik vind het er keurig uitzien, en ja, je hebt helemaal gelijk ymke, in het begin zie je ze vooruit VLIEGEn, maar das niet zo gek he! Nu is het veel moeilijker om die stijgende lijn erin te houden, en ik vind dat Nath dat toch aardig voor elkaar heeft hoor!
Ga zo door meid!

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 21:00

Jeetje, ymke, wat een commentaar zeg! Ik vind het er keurig uitzien, en ja, je hebt helemaal gelijk ymke, in het begin zie je ze vooruit VLIEGEn, maar das niet zo gek he! Nu is het veel moeilijker om die stijgende lijn erin te houden, en ik vind dat Nath dat toch aardig voor elkaar heeft hoor!
Ga zo door meid!

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 21:00

Ga zo door meid!

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 21:01

Vind het er heel goed uitzien. Knap dat Camilla het zo goed oppakt na zo'n periode "stil" staan.
Maar ik dacht eigenlijk dat Camilla een lichte vos was?? Hier oogt ze echt koffievos?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 21:14

Nathalie schreef:
Thnx. Haha!

Geen commentaar verder? Tong uitsteken Tips ofzo... Schijnheilig

ja hoor, als je perse wilt Tong uitsteken

idd je beugels langer, maar dat had je zelf al gezegd was een foutje van de zaak dus... moet kunnen Knipoog

verder moet je er aan denken dat je je bovenarm met je lichaam mee laat afhangen en dan in de elleboog die knik hebt. Misschien zou je nog iets meer je hak uit kunnen duwen, maar dat zeggen ze tegen mij ook vaak genoeg:P verschil is dat ik zwakke enkels heb en dat dus niet volhou, ik weet niet hoe dat zit bij jou Knipoog

Denk er ook aan dat je echt op je kont blijft zitten, op een aantal foto's vind ik dat je heel iets naar voren gekanteld zit. En misschien je schouders nog meer naar achteren (niet dat je in elkaar zit hoor!!) maar met een jasje aan zie je dat altijd zo goed...

Verder mooie foto's, ik vind het erg knap van jou (jullie) dat je toch al weer zo netjes rijdt, na de rust van Milla en jou operatie (en wrm wist ik nie dat je wedstrijd had????:P)

Het totaalbeeld vind ik voor de B erg netjes als je nagaat dat Milla 6 weken stil stond en jij nog niet helemaal herstelt bent!
Succes in de toekomst Nath!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 22:03

Thnx Shanna! En je hebt goed commentaar gegeven hoor. Knipoog

Idd zit ik een beetje naar voren. Dat komt door mijn zadel jammer genoeg. Maar ben bezig om een nieuw zadel te kopen. (mijn zadel is veelste groot voor mij namelijk!)
En euhm we zullen ook maar niet over mijn enkels beginnen. Knipoog Beide enkelbanden gescheurt gehad. Bij mij is het vaak hakken uitdrukken = tenen naar buiten. En dan heb ik liever mn hakken wat hoger en mn tenen naar binnen. Want mn hakken naar beneden dwingen is soms ook een beetje pijnlijk.
Maar thnx voor je commentaar!
Op me schouders moet ik idd letten, daar heb je helemaal gelijk in. Knipoog

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 22:18

Ja dat zadel van jou spoort echt niet Tong uitsteken, ik had echt het gevoel dat ik een jocky was ofzo Schijnheilig Ik zat vet naar voren..

dus niet dat jullie denken dat ze het daar maar op afschuift zeg maar

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 22:26

haha fijn dat ik niet te streng was met commentaar geven Schijnheilig

het probleem met de enkels klinkt superbekend Boos!

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 22:32

ik vind het een heel leuk paard, wat voor proef reed je? en hoeveel punten had je? alleen ik vind je been een beetje te ver naar voren liggen

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 22:34

sorry de antwoorden staan er al Haha!

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 00:25

#Ymke# schreef:
Ik kan niet zeggen dat ik het er super uit vind zien. Ik had verwacht dat je inmiddels toch wel vooruit zou zijn gegaan ondanks je operatie etc.
In het begin kon je zien dat je echt vooruit ging, camilla ging ook beter lopen. Maar op deze foto's vind ik het er niet beter op geworden. Je houding is slordig geworden en camilla kan volgens mij beter lopen?
Ik had ,ondanks je operatie, toch wel verwacht dat we weer mooie foto's konden bewonderen van jou en camilla.

Moet jij nodig zeggen, je bent nog geen stap verder met die Bram van je na tig jaar trainen.

Ik vindt het er netjes uitzien Nathalie. Het viel me gelijk op hoe goed je pony eruit is gaan zien.

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 00:26

Manda"]
[quote="#Ymke# schreef:
Ik kan niet zeggen dat ik het er super uit vind zien. Ik had verwacht dat je inmiddels toch wel vooruit zou zijn gegaan ondanks je operatie etc.
In het begin kon je zien dat je echt vooruit ging, camilla ging ook beter lopen. Maar op deze foto's vind ik het er niet beter op geworden. Je houding is slordig geworden en camilla kan volgens mij beter lopen?
Ik had ,ondanks je operatie, toch wel verwacht dat we weer mooie foto's konden bewonderen van jou en camilla.

Moet jij nodig zeggen, je bent nog geen stap verder met die Bram van je na tig jaar trainen.

Ik vindt het er netjes uitzien Nathalie. Het viel me gelijk op hoe goed je pony eruit is gaan zien.
[/quote]

lekker aardig weer, waar slaat dat nou weer op Verward

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 00:36

xcynthiax"]
[quote="Manda"][quote="#Ymke# schreef:

[/quote]

lekker aardig weer, waar slaat dat nou weer op Verward
[/quote]

pff wat een bericht Ymke!!

Deze pony heeft 6 weken STILGESTAAN!!!!
Dan kun je toch NIKS verwachten!!
Ik vind het er SUPER uitzien voor een ponytje die weer een weekje onder het zadel is!
Het kan alleen maar verbeteren!!

Super hoor Nathalie!! OK dan!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 01:39

Ik heb voor deze wedstrijd 2 x gereden ongeveer een half uurtje. Dus idd kan je dan niet echt veel verwachten.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 01:39

Manda"]
[quote="#Ymke# schreef:

[/quote]

Thnx joh!
Eerlijk gezegd had ik dit niet van je verwacht aangezien we het normaal niet zo op elkaar leken te hebben eerst. Knipoog
Hoe gaat het nu met je?

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 01:48

Hoi

Ik ben hier nieuw en ik zag je pony en die ziet er goed uit!

Groeten Sam

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 13:45

Nathalie"]
[quote="Manda"][quote="#Ymke# schreef:

[/quote]

Thnx joh!
Eerlijk gezegd had ik dit niet van je verwacht aangezien we het normaal niet zo op elkaar leken te hebben eerst. Knipoog
Hoe gaat het nu met je?
[/quote]

Niet zo op elkaar leken te hebben? Haha! Ik ben gewoon eerlijk in wat ik vindt. En inderdaad soms ben ik het niet helemaal met je eens en soms dus wel. Maar dat betekend niet dat ik je niet mag hoor Knipoog Ik vindt je een harstikke leuke meid die lekker aan het puberen is af en toe Tong uitsteken

Met mij gaat het harstikke goed! Dank je!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 15:14

Haha ik had gequote maar dat was bedoeld als een PB! Bloos! Slim! Schijnheilig

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 17:17

ziet er super uit hoor meid.
2x een half uur daar kun je niks mee bereiken.
en ja als je een pony net beleerd hebt gaat het meestal ook met stappen vooruit omdat er nieuwe dingen bijkomen.
en ymke wij hebben ook niet echt florisante foto's van jou gezien.
eerst maar eens wat bewijzen voor je een ander gaat beoordelen.

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:14

ik vind je punten hoe hoe ze loopt er heel netjes uitzien voor een paardje wat een dikke week heeft stil gestaan,ik doe het je niet na Knipoog

verdere comentaar is al gegeven dat je iets naar voren kanteld,maar dat komt door je zadel he?dus valt het allemaal weer mee Lachen

ik vind jullie twee er leuk uitzien Lachen
camilla is een mooi paardje geworden zeg!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 20:26

Na een week stil gestaan?
Euhm.. ruim 6 weken. Schijnheilig

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:28

Nathalie schreef:
Na een week stil gestaan?
Euhm.. ruim 6 weken. Schijnheilig

Bloos haha sorry.
ja ik las hierboven vanalles over een week,maar goed het was best laat gister avond,ben niet nog helemaal wakker mischien Bloos! *LOL*

nog iets Haha!
ik vind het dus wel heel knap,vooral nu na 6 weken stil gestaan OK dan!

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:47

Mooie foto's hoor! Ik vind dat het heel goed ging als je ruim 6 weken niks eraan hebt gedaan, de meeste paarden zouden dan heel stijf enz. zijn, dit is gewoon goed ook voor een pony die nog maar een jaar onder het zadel is, goed hoor!

NANZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 00:11

Ziet er netjes uit hoor nathalie!

Even off-topic:
Snap alleen niet wat het probleem is, #ymke# mag haar eigen meining toch geven? oke ze zegt het misschien niet erg subtiel, maar het is wat zij vind, als je foto`s plaatst weet je dat je ook zulke reacties kunt krijgen.