Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nathalie schreef:Thnx.
Geen commentaar verder?Tips ofzo...

Beide enkelbanden gescheurt gehad. Bij mij is het vaak hakken uitdrukken = tenen naar buiten. En dan heb ik liever mn hakken wat hoger en mn tenen naar binnen. Want mn hakken naar beneden dwingen is soms ook een beetje pijnlijk.
#Ymke# schreef:Ik kan niet zeggen dat ik het er super uit vind zien. Ik had verwacht dat je inmiddels toch wel vooruit zou zijn gegaan ondanks je operatie etc.
In het begin kon je zien dat je echt vooruit ging, camilla ging ook beter lopen. Maar op deze foto's vind ik het er niet beter op geworden. Je houding is slordig geworden en camilla kan volgens mij beter lopen?
Ik had ,ondanks je operatie, toch wel verwacht dat we weer mooie foto's konden bewonderen van jou en camilla.
Manda"]
[quote="#Ymke# schreef:Ik kan niet zeggen dat ik het er super uit vind zien. Ik had verwacht dat je inmiddels toch wel vooruit zou zijn gegaan ondanks je operatie etc.
In het begin kon je zien dat je echt vooruit ging, camilla ging ook beter lopen. Maar op deze foto's vind ik het er niet beter op geworden. Je houding is slordig geworden en camilla kan volgens mij beter lopen?
Ik had ,ondanks je operatie, toch wel verwacht dat we weer mooie foto's konden bewonderen van jou en camilla.
xcynthiax"]
[quote="Manda"][quote="#Ymke# schreef:Ik kan niet zeggen dat ik het er super uit vind zien. Ik had verwacht dat je inmiddels toch wel vooruit zou zijn gegaan ondanks je operatie etc.

Manda"]
[quote="#Ymke# schreef:Ik kan niet zeggen dat ik het er super uit vind zien. Ik had verwacht dat je inmiddels toch wel vooruit zou zijn gegaan ondanks je operatie etc.
Nathalie"]
[quote="Manda"][quote="#Ymke# schreef:Ik kan niet zeggen dat ik het er super uit vind zien. Ik had verwacht dat je inmiddels toch wel vooruit zou zijn gegaan ondanks je operatie etc.
Ik ben gewoon eerlijk in wat ik vindt. En inderdaad soms ben ik het niet helemaal met je eens en soms dus wel. Maar dat betekend niet dat ik je niet mag hoor
Ik vindt je een harstikke leuke meid die lekker aan het puberen is af en toe