gekvanfleur schreef:Ragdollcat schreef:Ik vind het erg leuk dat je zo erg begaan bent met je paard en dat is echt wel een goede baasje zijn voor je paard.
Ik heb nog iets aan mijn bericht wat jij van mij had gequote toegevoegd, kijk maar even terug: dat je twijfelt aan zijn advies en dat is wat ik daarmee bedoel en dat je daarom hier om advies en tips etc. vraagt.
Dat kan best voor hem vervelend overkomen........denk ik.
En ja ik weet het: ik kan best hard en wat vervelend overkomen, dat mag men gerust tegen mij zeggen, ik zal dan proberen het wat te verzachten........
Je gaat je in ieder geval niet vervelen met je paard, je kan dan later met trots zeggen dat je dat voor elkaar hebt gekregen het goed te krijgen.
Geen punt hoor..ik begrijp je wel.
Het lijkt inderdaad een beetje alsof ik hem niet vertrouw en om advies bij anderen ga vragen. Dat was in ieder geval niet mijn bedoeling! Omdat het zo´n lief dier is vind ik het gewoon vervelend om hem te zien worstelen het goed te doen, maar het gewoon niet te begrijpen.
Ik zal in ieder geval mijn instructeur aangeven dat ik het moeilijk vind. Dat begrijpt hij wel. het is echt een topvent.
Bedankt voor je reactie in ieder geval!
Jouw paard is nog jong en dat gaat goedkomen met jou als zorgzame baasje.
Gewoon eerlijk zeggen dat je twijfelt of het voor je paard werkt, dan komt hij met een ander advies en of gaat je helpen, hij kent jou en je paard.
Lekker samen puzzelen en uitvinden wat het beste werkt voor je paard.