Ik vind het er rustig en lekker ontspannen uit zien! Waar ik het wel mee eens ben is dat als je weet dat je een slecht zadel hebt er dan tóch opstapt. En hopelijk als je een goed zadel hebt, je ook minder naar achter hangt inderdaad!
Is geen 'slecht' zadel hoor Maar inmiddels (al een behoorlijke tijd) alles weer helemaal perfect pas! En niet eens een nieuw zadel, want de zadelmaker vond het in eerste instantie nieteens nodig er wat aan te doen, maar eenmaal erop zag ie wat ik bedoelde en is het iets opgevuld En bedankt voor je compliment!
leny_horeman
Geplaatst: 07-02-15 11:27
ik vind het er heel fijn en vriendelijk uitzien
probeer enkel je tenen meer naar binnen te draaien ik zie dat je met je sporen steeds bijna tegen de buik aandrukt
Jaa daar werk ik ook heel erg aan! Ik prik d'r niet constant met m'n sporen, dan had ik ze niet omgehad en had merrie me er allang afgegooid Maar ik snap wat je bedoelt!
Leuke combinatie, ik vind het er erg vriendelijk uit zien! Denk dat het voor jou een aandachtspuntje kan zijn dat je niet te ver naar achteren gaat zitten en de teugels niet te lang laat worden (foto 8 bijvoorbeeld)