Na 4 maanden weer op een (stuiterende) roze wolk!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

Re: Na 4 maanden weer op een (stuiterende) roze wolk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 14:44

Enige na bovenstaande wat mij opvalt, is dat je teugels vooral in de eerste bocht draf nogal slingeren. Alsof je je handen leunt op t zadel en de teugels bungelen aan t bit.

Leuk beestje alleen lijkt het inderdaad alsof hij kreupel is... Heb je goed warm gereden voor je aan de slag ging? Misschien even zien als je benen strekt als je er bij staat hoe die reageert ?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 15:19

Wat bedoel je precies? Dat ik hem zijn voorbenen naar voren laat strekken? Dat lijkt hij niet echt prettig te vinden als ik het vraag.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 15:20

Ja als je zeg maar voor en na t opwarmen probeert om even naast hem te staan en benen te strekken. Of er verschil is in zijn reactie van voor en na het opwarmen/veel stappen etc.

Anders zou je eens kunnen na laten kijken of daar iets zit... Vind m toch vrij kreupel lijken

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 17:19

Ik vind je paard ook wel echt duidelijk kreupel lopen hoor. Je lijkt hem ook niet echt actief te rijden, misschien als je dat probeert dat het al een stuk minder is.

Siepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 15:31

Sorry hoor maar hij is duidelijk kreupel dus kom alstublieft van de roze wolk af en ga kijken hoe je hem weer gezond op de been krijgt als ik ergens niet tegen kan is het een kreupel paard en de eigenaar die het niet ziet is mischien wel kritiek maar zo kun je veel verbeter punten hier als advies krijgen maar als hj kreupel is helpt dat echt niet
ps leuke fjord in je profiel

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 15:35

Omdat inmiddels alles is gezegd. En dit topic in herhaling valt. Wat niet is toegestaan op HAW plaats ik hier een slotje.