Sonador schreef:Wat ik dan ontzettend "grappig" vind, is dat iemand een topic opent in HAW.
Omdat hij zij denkt enorm goed bezig te zijn om een jong paard door te rijden, maar dat de werkelijkheid anders is. En als daar op in word gegaan, dat gelijk word afgekapt, onder het mom dat mensen achter een keyboard het zogenaamd beter weten ....
En met bovenstaande opmerking val je jammerlijk door de mand. Jammerlijk, omdat je hier je mening als feit presenteert. Ook het 'voorspellen' van blessures als Kissing Spines verdient geen schoonheidsprijs. Is het echt nodig om zo op de man te spelen als men het niet met je eens is?
Ik vond Oji haar uitleg heel goed onderbouwd, het zou dus veel interessanter zijn als je met echte argumenten zou komen, ipv dat je je mening steeds verder afzwakt.
Fijn dat je inmiddels een dressuurzadel hebt TS! Ben benieuwd naar je vooruitgang met je leuke paard. De meeste goede tips zijn inmiddels al gegeven en besproken maar omdat het moet in dit topic; denk aan je eigen ontspanning en dan kom je al een heel eind volgens mij