Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FriesWytske schreef:Sorry, maar daarom heb je dit topic wel geopend. Omdat je daar niet te horen kreeg dat je gelijk had. Wat je dus niet hebt. En dan zijn ruiters direct maar overgevoelig volgens jouw. Hoop niet dat je zo halsstarrig bent in de omgang met mensen. En ook daar je mening aan op legt. Want dat doe je hier namelijk. Jouw mening is de waarheid en niks anders.
En ja een paard kan ook zijn schoft blesseren als hij vast ligt in de box. Is maar net hoe hij dan vast is komen te liggen. En hoe hij heeft geprobeerd om weer los te komen.
Denk je nu echt dat iedereen alles gelooft wat Sjef Janssen en Anky zeggen. Dan heb in mijn ogen nog meer je oogkleppen op.
Je bent zelf overgevoelig, omdat je niet wilt luisteren naar wat andere mensen te zeggen hebben. En blijft steeds hetzelfde riedeltje herhalen.
FriesWytske schreef:Sorry, maar daarom heb je dit topic wel geopend. Omdat je daar niet te horen kreeg dat je gelijk had. Wat je dus niet hebt. En dan zijn ruiters direct maar overgevoelig volgens jouw. Hoop niet dat je zo halsstarrig bent in de omgang met mensen. En ook daar je mening aan op legt. Want dat doe je hier namelijk. Jouw mening is de waarheid en niks anders.
En ja een paard kan ook zijn schoft blesseren als hij vast ligt in de box. Is maar net hoe hij dan vast is komen te liggen. En hoe hij heeft geprobeerd om weer los te komen.
Denk je nu echt dat iedereen alles gelooft wat Sjef Janssen en Anky zeggen. Dan heb in mijn ogen nog meer je oogkleppen op.
Je bent zelf overgevoelig, omdat je niet wilt luisteren naar wat andere mensen te zeggen hebben. En blijft steeds hetzelfde riedeltje herhalen.
Gaby89 schreef:Ik wil nog even reageren in het algemeen over het onderwerp.
Wat mij vreselijk stoort is dat als er een topic wordt aan gemaakt op HAW of RITP, er topic starters zijn die van te voren een hele waslijst geven over wat er wel niet mis is met hun fysieke gesteldheid of dat van hun paard. Vervolgens mag je daar dan niks over zeggen want ze kunnen bijna alle foutjes terug leiden naar de fysieke gesteldheid. Ik ben zeer slechtziend, daardoor zijn mijn figuren niet altijd netjes maar ik vind wel dat ik daar op aangesproken mag worden. Het blijven dingen waar je aan kunt werken. Nu snap ik dat RITP meer een topic is om een schouder klopje te halen zoals hier al gezegd werd, maar als je dingen ziet qua lompigheid, slecht passend harnachement of een te klein paard voor een zware ruiter moet ook in dat topic er zeker iets van gezegd worden.