emil01 schreef:Kan zijn dat ik iets dubbel zeg, heb niet het hele topic gelezen... maar volgens mij heb jij een groter zadel voor jezelf nodig. Nu krijg je een verkeerde verdeling van het gewicht en dat lijkt mij niet plezierig voor het paard en ook niet voor jezelf.....
Is al een keer gezegd inderdaad maar dat maakt niks uit 
Ik ben momenteel bezig om nog wat kilo's kwijt te raken dus wil niet meteen een ander zadel aanschaffen aangezien de zadelmaker zegt dat het voor haar goed ligt.
Ben ook beetje aan het zoeken geweest en merk dat als ik wat meer naar voren ga zitten op het zadel het ook wat fijner is voor mijn houding, zal eens kijken of vd week iemand even een foto kan maken van hoe het er nu uit ziet!
NYC schreef:Op sommige foto's lijk je wat in elkaar te zakken. Probeer je schouder meer naar achteren te draaien.
Wat hebben jullie in vergelijking met de andere foto al en vooruit gang geboekt!
Dat klopt inderdaad, bleek ook wel bij de osteopaat dat ik mij. Rug echt knetter vast zette waardoor ik in elkaar krimp, maar we zijn er mee bezig 
Zei net ook al, even kijken of ik iemand kan charteren die een foto wil maken deze week, heb 2 weken amper gereden maar ik wou eerst mijn rug enigszins fatsoenlijk weer hebben voordat ik weer ging rijden..