Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Apochewinta schreef:Ja; ik voel dat ook. Niet specifiek het vallen, maar als ik op een 'vreemd' paard stap weet ik of het wel of niet mis zou kunnen gaan. Het is lastig te beschrijven, maar een soort oer-onrust-alarmpje. Het blijkt voor mij een prima raadgever als ik bijv. een paard huur voor een strandrit.
Dat ligt uiteraard wat anders dan bij een eigen paard; daar had ik dat gevoel niet van tevoren en kom je toch ook nog wel eens voor verrassingen te staan.

?!". Helaas wel meteen 1,5 dag in het ziekenhuis doorgebracht omdat ik tintelingen in mijn been had en ze dachten aan een scheurtje in mijn nekwervel. Gelukkig bleek er niets aan de hand uiteindelijk.
)en je kunt zien dat ik de val aan zie komen en daardoor de tijd heb om mezelf op een goede manier terecht te laten komen. Bij die val zat ik dan ook binnen tien seconden zelf weer te paard
. c_alsemgeest schreef:Ik ben al 16 jaar niet meer van een paard gevallen *klopt af* *klopt af*
Maar ik voel het bij die van mij wel altijd goed aan wanneer die echt een uitbarsting gaat krijgen... opeens heb ik niks meer in mijn handen en z'n achterhand zakt een centimeter of tien naar beneden
Dan is het een kwestie van goed gaan zitten en voelen... en een kruisje slaan in sommige gevallen