Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb je opleertopic ook met veel plezier gevolgd, en was me enkele dagen geleden toevallig nog aan het afvragen hoe het met jullie nu zou gaan. Dit had ik niet verwacht te lezen...
) er niet bijhalen? miezelke schreef:Ai, dit is geen leuk nieuws om te lezenHeb je opleertopic ook met veel plezier gevolgd, en was me enkele dagen geleden toevallig nog aan het afvragen hoe het met jullie nu zou gaan. Dit had ik niet verwacht te lezen...
Heb er misschien overgelezen, maar kan Cor hem niet terug overnemen voor een tijdje? Of kan je die ene jongen die er toen bij het opleren als laatste opgezeten heeft (die zijn laatste rodeo heeft uitgezeten) er niet bijhalen?
miezelke schreef:Ai, dit is geen leuk nieuws om te lezenHeb je opleertopic ook met veel plezier gevolgd, en was me enkele dagen geleden toevallig nog aan het afvragen hoe het met jullie nu zou gaan. Dit had ik niet verwacht te lezen...
Heb er misschien overgelezen, maar kan Cor hem niet terug overnemen voor een tijdje? Of kan je die ene jongen die er toen bij het opleren als laatste opgezeten heeft (die zijn laatste rodeo heeft uitgezeten) er niet bijhalen?
switt schreef:Ik heb je verhaal gelezen en wat mij opviel is de enorme hoeveelheid verschillende "kenners" die je erbij gehaald heb. Verschillende zadelmakers, masseurs, dierenartsen, ect. etc. Ik zou eerlijk gezegd als ik jou was een goede paardenkliniek zoeken in de buurt en het daarbij laten. Niet ook nog masseurs, fysio's, etc. Scheelt je geld maar ook 100 verschillende meningen. Laat hem gewoon eens grondig nakijken en trek aan de hand daarvan een plan.
Als er niets uitkomt op de kliniek; hoezo zet je hem dan niet op pension bij Rhijnauwen? Dan is hulp altijd in de buurt mocht het nodig zijn.
, nu ben ik binnen 10 minuten op stal. Wat ook wel eens fijn is na sommige diensten die ik heb, dan wil je niet nog langer in de auto ivm de tijd moeten hebben om slaap in te halen. (werk erg wisselend, nachtdiensten etc. elk kwartier van de dag een nieuwe instaptijd met soms maar een halve dag vrij ertussen etc.). Dan is een half uur heen en een half uur terug moeten best wat, vooral als je dan nog eens in de spits beland en het kan uitlopen op een uur enkele reis..