het is nog een leerzaam topic ook
: [TVG] Meer mensen die met hun paard aan de hand werken? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het is nog een leerzaam topic ook
: [TVG] Meer mensen die met hun paard aan de hand werken? Myrthe2003 schreef:Misschien naar voren kijken inplaats naar het (mooie)paard
of lijkt het zo
First_Unique schreef:Vraag het anders even in dit topic : daar zitten veel mensen die overal vandaan komen en dus de meeste kans op dat iemand je kan helpen aan goede instructiehet is nog een leerzaam topic ook
: [TVG] Meer mensen die met hun paard aan de hand werken?
jansje73 schreef:Hoi TS,
als aller eerste heb ik respect voor je dat je hier op HAW weer een topic zet ! Je weet ook dat er leuke en positieve reacties op komen en niet te vergeten de nuttige tips waar je veel aan hebt en helaas de wat minder leuke reacties en kunnen soms negatief zijn.
Wat een groot paard zeg en wat ziet je paard er goed uit voor zijn leeftijd. Ik heb ook je eerste topic gelezen en de foto's bekeken en ik zie een vooruit van je houding. En dat binnen 5 weken vind ik het knap dat je dat al hebt bereikt !. Er zijn nog wel een paar aandacht punten waar op je kan letten en dat je daar mee aan de slag gaat . Op sommige foto's van je 2e topic houdt je je armen nogal recht , de eerste foto daar houdt je je armen goed. Je voeten steken wat naar buiten ,daar kan je op oefenen om je voeten naar voren toe te houden. Dit is eigenlijk wat ik over je houding kan zeggen. Blijf goed op je houding oefenen en als je les hebt besteed daar ook veel aandacht op.
Als je je paard meer voorwaarts wil hebben maakt dan veel overgangen , dit kan ook buiten tijdens de buiten rit.
Over je zadel daar wordt al veel over gesproken en ik lees ook dat binnen kort de zadelpasser komt om je zadel na te kijken. Verder ga ik er niet meer op in over je zadel.
Ik hoop dat mijn reactie goed over komt en dat het positief is!
Maar er zaten enkele reacties bij van mensen die denken dat ik mijn verzorgpaard kapot rijdt. Maar nu ben ik ze onderhand al in meerdere topics tegen gekomen en ik neem ze totaal niet meer serieus.