Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
risky schreef:Het kan ook zijn dat hij de energie die jij op het moment uitstraalt niet prettig vind, dat doe je natuurlijk niet bewust maar je paard kan daar heel goed op reageren.
Ik heb een pony die echt super braaf was en echt nergens naar keek met buiten rijden maar sinds mijn man in maart is overleden is ze zo kijkerig geworden met buiten rijden, blaadjes aan de bomen, een stukje donkere aarde en ga zo maar door maar een vrachtwagen die passeerd kijkt ze dan weer totaal niet naar.
Mijn energie die ik uitstraal is natuurlijk veranderd omdat je toch hier mee bezig bent en daar reageert ze zo heftig op. Ik hoop dat als de tijd weer verder is, dat ze weer mijn "oude" bomproof pony word.
, wahahaha.
) maar ik ben wel een angstig aangelegde ruiter en naarmate ik ouder wordt komt die angst toch weer wat meer aan de oppervlakte. Ik heb gelukkig brave paarden tot op zekere hoogte dan want het blijven altijd dieren waar je nooit 100% de meetlat naast kunt leggen. Ben onlangs nog van ons heet sensibel en zeer snel paardje afgevallen die zich van uit de verruiming uit het niets omdraaide .
Ik ging gewoon rechtdoor maar had me niet pijn gedaan gelukkig.