Sunlover1 schreef:Teentjes inderdaadMaar wat een leuke pony!!!
Bedankt
ben ook heel erg blij met haar! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
@Nancy1983

we hebben haar een maand op rust gehad, omdat ik toch op vakantie ging, en ik ben woensdag weer begonnen met rijden. Ze moest weer even wennen, en we hebben lekker rustig aan gedaan. Donderdag heb ik weer even gereden, en toen liep ze weer zoals ze altijd loopt
. Vandaag ga ik even lekker op buitenrit voor de afwisseling, en dan neem ik dinsdag weer even les. Ook ga ik maandag voor mezelf naar de osteopaat, omdat ik een beetje scheef ben, en ik hier echt heel graag wat aan wil doen! Verder gaan we rustig doortrainen en doen we rustig aan
ik zal mijn moeder wel vragen of ze de volgende privéles foto`s gaat maken. Ik heb hier nog wel een foto van het springen voor ze kreupel was. Ik weet dat het nog niet perfect is, maar ben erg blij hoe ze dit allemaal oppakt! Mijn lesgever is ook erg tevreden over haar
.
Vandaag heb ik even gewoon met haar in de bak gereden, en dat ging super! Het wordt nog eens een crosspony, ze vindt waterplassen echt geweldig
.
! ik heb clubles en privéles. Op de privéles zijn we vooral erg bezig met mijn houding. Ik hoop zelf ook dat er snel weer foto`s gemaakt worden
.
. Ik weet niet zeker of je het filmpje kan zien, maar anders hoor ik het wel
.
we springen ook niet zo vaak hoor! We zijn vooral bezig met dressuur, en soms als afwisseling even een sprongetje

Larissajulia schreef:Ik heb trouwens een nieuw hoofdstel van Rossner
Op de foto heb ik hem alleen even om gedaan om te passen, en het zit op de foto nog niet helemaal goed, maar ik heb het nu goed op maatDit is de enige gelukte foto, want ze had niet zoveel zin om te poseren
![]()
[ Afbeelding ]
Het rijden gaat trouwens erg goed!