Ik heb niet alles gelezen, maar het eerste wat mij opvalt is jouw linkerkant... Je zegt dat Sjors erg vasthoudt, dan is het de kunst om hem echt niks te geven waar hij aan kan vasthouden. Jouw linkerschouder staat bijna op elke foto iets naar achter en je arm vrij lang/strak. Ik denk dat als jij dat probeert los te laten het al een wereld van verschil is (blijf veren, niet alleen je pols, ook je elleboog en laat je schouder los). Wel vind ik het echt super dat je een topic plaatst terwijl het wat minder gaat! Heel dapper en top dat je het ook bij je zelf zoekt.
Ik denk wel dat het voor Sjors ook verschil zal maken als hij weer wat dunner wordt... Op de andere foto's vind ik hem in betere conditie en ik merkte bij mijn pony ook een groot verschil toen hij weer netjes op gewicht was. Op het moment dat mijn pony zo dik was kon hij gewoon niet lekker door zijn hele lijf lopen, had hij echt moeite met zijn achterhand eronder te plaatsen en echt los te laten.
Een paar foto's vind ik echt wel een heel mooi beeld geven, 8 en 9 geloof ik. Ik snap dat je het moeilijk vind, omdat Sjors bij de vorige foto's een stukje opgerichter en meer door zijn hele lijf liep, maar ik vind dit voor nu een goed uitgangspunt. De weg is met ups en downs, nu gaat het even wat minder, maar straks maak je vast weer een sprong vooruit