Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Laurievc schreef:Zoals al gezegd wil HC bij ons niet zeggen dat je 24 volte's kan maken maar gewoon dat je na 2 wordt uitgebeld. Mijn controle op een rubriek lager is perfect en haalt dus ook niets uit lager te gaan rijden omdat daar geen enkel probleem ligt.
Dressuurmatig is ze (thuis) perfect te rijden. Ligt op de hulpen, goed aan het been, sluiten, verruimen.
Joolien schreef:Je kunt ook aangeven bij de jury dat je een trainingsronde rijdt, gewoon aan het einde van een rubriek. Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen.
Probeer de mogelijkheden buiten een harder bit te zien, want dat is echt niet de oplossing.
Wadi_ schreef:Joolien schreef:Je kunt ook aangeven bij de jury dat je een trainingsronde rijdt, gewoon aan het einde van een rubriek. Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen.
Probeer de mogelijkheden buiten een harder bit te zien, want dat is echt niet de oplossing.
Een trainingsronde aan het einde van een rubriek staan ze hier op gewone wedstrijden echt niet toe hoor
En zo snel als je voelt dat je de controle kwijt bent kun je tussen die hindernissen door trainen aan je controle. fresley schreef:Waar in belgie start je? Ik ken nog wel een plaats waar heel veel mensen met hun relatief jonge paarden starten en die zo lang over hun parcours mogen doen als ze zelf willen. Dus als je uit gebeld word, mag je het parcours afmaken en dan maakt het uit niet hoe lang je er over doet. Natuurlijk moet het geen half uur duren, maar op 5minuten kijken ze niet.
En nog een idee, als je op training gaat op een andere locatie en je gaat ergens anders los rijden dan waar het parcours staat.. En als je klaar bent met losspringen ga je naar het parcours en daar rijd je de hindernissen zoals op wedstrijd dus niet training gericht. Desnoods laat je bijv in de binnenbak de muziek aan zetten zodat het 'echt' lijktEn zo snel als je voelt dat je de controle kwijt bent kun je tussen die hindernissen door trainen aan je controle.
Geloof me, ik heb het gevraagd etc maar HC is hier ongeveer hetzelfde. Daar mag je je parcours niet uitrijden, op elke lijn naar stap etc. Jammer maar helaas... Ik ga opzoek naar oefenparcours waar ik wel gewoon 110 zou kunnen starten maar dit is ook niet zo simpel.