Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zertab schreef:Veel spanning. Je zit te ver naar voren, of het zadel ligt te ver naar voren.
_Linn_ schreef:Zertab schreef:Veel spanning. Je zit te ver naar voren, of het zadel ligt te ver naar voren.
Heb je het dan over de laatste foto? Ik heb ditmaal zeer goed opgelet of het zadel goed naar achter lag. Echter heeft hij nu eenmaal een goed aanwezige buik waardoor het helaas ietsje naar voren schuift. Maar echt té ver naar voren lag die nu niet.
_Linn_ schreef:Dit is een foto van vandaag. Hoe vinden jullie dit eruit zien?
Wel opgetrokken hakken. Ik reed hier zonder sporen en zoals ik eerder al zei reageerde die dus echt niet fijn op me been. [ Afbeelding ]
Esmeehh schreef:Oefenen met consequent zijn, been is reactie zoniet , zweep erbij, geen reactie op zweep dan blijven tikken steeds harder totdat hij reageert. Dan meteen stoppen, ook al zit je nog maar in een sukkel draf. Vanuit de sukkel draf weer voorwaarts vragen , geen reactie op been is tik. Soms moet je misschien wel tien keer blijven tikken ( nietslaan ) totdat je reactie krijgt. Maar je hebt dan reactie !ik hoop dat het zo voor hem werkten ohja niet elke stap aandrijven, totaal overbodig, een paard diend zelf het tempo te behouden , als je elke stap aandrijft zal hij nooit naar je been gaan luisteren.