manegepony Arabella @ privéles

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xLillith

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 00:24

Riraito schreef:
Hier was het meestal de beginners B, mensen tot 2 jaar les L, tot 3 jaar M en daarna Z. Natuurlijk sloeg dat totaal nergens op, want ik kan met mijn bijna 4 jaar geen fatsoenlijk B proefje rijden. Maar TS weet waar ze nu op moet letten, ik hoop dat het goed gaat :D

Serieus? Als dat nou overal zo was kon ik nu meedoen aan de olympische spelen! _O-

Snorkel8

Re: manegepony Arabella @ privéles

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 20:22

Ik vind dat TS goed op weg is. op een manege kun je een leuk begin leren met paardrijden en als je dan onderlinge wedstrijden rijdt is het heel goed om de spanning al mee te maken. En als je dan een geluksvogel bent die een eigen pony mag heb je dan nog tijd genoeg om jezelf tot de nieuwe Anky te ontplooien en heb je al deze dingen al geleerd! Het ziet er vriendelijk uit, inderdaad soms je hak wat hoog, die zitlessen kunnen daar heel goed bij helpen. Ook is er een heel verschil of je op een pony zit die goed reageert op je been of niet, als dat niet zo is kun je dat met veel overgangen proberen op te lossen. Lekker blijven lessen en genieten van het rijden! en ik ben erg benieuwd naar foto's van de eerste wedstrijden van de mensen die het niet B waardig vonden. Voor een manege ruiter met een manege pony ziet het er goed uit.