Wat jij nu krijgt als feedback, heb ik ook gehad een tijdje terug
. Bij mij liep ze ook te opgekropt, nam verkeerde houding aan, achterhand niet goed actief etc. Ik weet dat het niet leuk is om te horen, je krijgt liever te horen dat het perfect is , mar ach.. We heten geen Anky . Maar uit mijn ervaring, doe wat met de tips! Heeft mij ook geholpen. Mij heeft het geholpen door zelf eerst een goede houding aan te nemen ( die nog niet perfect is hoor) zelf ontspannen te gaan zitten. En niet te veel met d'r mond bezig te zijn. Veel figuren rijden en veel overgangen. Hierdoor zal ze achter ook actiever gaan worden. Van achter naar voren rijden. Wanneer je hier een tijdje mee bezig bent, zal ze van zelf meer gaan nageven omdat ze dan d'r rug gaat gebruiken. Lekker lang en laag laten lopen. Met je lesgever even goed de basis doornemen. Dit heeft bij mij geholpen!
En over dat je paardje mager is, je kan hem slobber bijgeven.. Hierdoor is ons andere paard goed van aangekomen toen zij te mager was. Weet niet of ze tanden controle krijgt? Want wanneer een paard iets mankeert aan de tanden, kunnen ze dat minder goed verteren en kunnen ze ook mager worden. Gewoon goed in de gaten houden!
Heel veel succes samen! Gewoon lekker trainen samen en aan bepaalde dingen werken, dan komen jullie er wel!