weigeringen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

1haflinger3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:15

Of proberen aan de longeerlijn hem er over heen te krijgen of aan de hand

BigOne

Re: weigeringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:32

Kom nou, paard heeft op het hoogste niveau gelopen en springt nu geen dichte hindernis van 60 cm, waar hebben we het over. Over iemand die denkt dat je met een toppaard meteen top bent, een paard is zo goed als de ruiter die er op zit, laat dat maar eens tot je doordringen en word wakker.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:41

Bij Karin? Karin Donckers? Dat is nogal uit de buurt voor ts lijkt mij. Karin woont vlakbij mij en mijn dochter zit in Limburg op school, dat ligt 120 km. uit elkaar. Zijn in Limburg ook wel goede instructeurs te vinden die zelf hoog eventing gereden hebben.

Vrijdagavond is er in Bilzen een oefenjumping, misschien daar eens meedoen? Staan altijd leuke hindernissen. Zijn daar een paar instructeurs die zelf internationaal eventing hebben gereden dus misschien vind je er nog wel een fijne instructeur.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 18:28

Ts geeft aan dat ze Gazelle de Brasserie rijdt, als er iemand is die dit paard kent dan is het Karin wel. Maar gezien allerlei andere topics vraag ik me af wat er van dit verhaal waar is en of we ons allemaal niet voor niets met deze dame bezig houden. Op rechtstreekse vragen krijg je geen antwoord en ze verandert haar verhaal nogal eens.

monica42

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 18:29

Percy schreef:
Bij Karin? Karin Donckers? Dat is nogal uit de buurt voor ts lijkt mij. Karin woont vlakbij mij en mijn dochter zit in Limburg op school, dat ligt 120 km. uit elkaar. Zijn in Limburg ook wel goede instructeurs te vinden die zelf hoog eventing gereden hebben.

Vrijdagavond is er in Bilzen een oefenjumping, misschien daar eens meedoen? Staan altijd leuke hindernissen. Zijn daar een paar instructeurs die zelf internationaal eventing hebben gereden dus misschien vind je er nog wel een fijne instructeur.

Zij bedoelt inderdaad karin maar ik heb op die gereden en niet van mij eigen.
Zij moet mss te goei lezen.
Ik ben daar op stage geweest en meer niet.
Bilzen is idd wel prettig :)
Maar ik doe niet eventing :o haha

monica42

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 18:32

bigone schreef:
Ts geeft aan dat ze Gazelle de Brasserie rijdt, als er iemand is die dit paard kent dan is het Karin wel. Maar gezien allerlei andere topics vraag ik me af wat er van dit verhaal waar is en of we ons allemaal niet voor niets met deze dame bezig houden. Op rechtstreekse vragen krijg je geen antwoord en ze verandert haar verhaal nogal eens.

Gij hebt niet te goei gelezen ik rij gazelle niet
Ik heb daar op gereden toen ik stage had duidenlijk?
En ik verander mijn verhaal niet gij moet mss leren lezen.
En als ge mij niet wilt helpen.
Wil je dan AUB niet reageren :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 18:35

Je mag wel even wat vriendelijker reageren ts, de mensen denken alleen maar met je mee..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 18:36

Jolien, het is goed, als er hulp geboden word weet je het beter en op het moment dat mensen kritisch naar jou toe reageren begin je te keer te gaan. Dus inderdaad een over het paard getilde(en daarmee bedoelen we in Nederland dat je het hoog in je bol hebt) amazone die denkt het wel even te doen. Nou, veel plezier op je ingeslagen weg maar met jouw attitude kom je er niet en al zeker niet in de kaders.

monica42

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 18:38

capopjekop schreef:
Je mag wel even wat vriendelijker reageren ts, de mensen denken alleen maar met je mee..

Ja en daar heb ik respect voor!
Maar mij afkraken?
Als jullie niet goed lezen is dat niet mij fout.
Ik wou gewoon een oplossing :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 18:41

Die oplossingen worden je van alle kanten aangereikt maar als jij zegt dat je bij bepaalde mensen al niet wilt lessen want die rijden zelf niet internationaal??? Hoe serieus wil je dan genomen worden. Weet je, als je een meter over de grens een wedstrijd rijd dan rij je internationaal, ook al is het BIxie.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 18:44

De oplossing zit injezelf... Ga er naar opzoek in plaats van een muur om je heen!

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 18:53

monica42 schreef:
capopjekop schreef:

Ja en daar heb ik respect voor!
Maar mij afkraken?
Als jullie niet goed lezen is dat niet mij fout.
Ik wou gewoon een oplossing :)

De oplossing neem lessen ipv van je geld uit te geven aan wedstrijden als je paard nog niet met iets der onder een hindernis springt