Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Percy schreef:Bij Karin? Karin Donckers? Dat is nogal uit de buurt voor ts lijkt mij. Karin woont vlakbij mij en mijn dochter zit in Limburg op school, dat ligt 120 km. uit elkaar. Zijn in Limburg ook wel goede instructeurs te vinden die zelf hoog eventing gereden hebben.
Vrijdagavond is er in Bilzen een oefenjumping, misschien daar eens meedoen? Staan altijd leuke hindernissen. Zijn daar een paar instructeurs die zelf internationaal eventing hebben gereden dus misschien vind je er nog wel een fijne instructeur.
haha bigone schreef:Ts geeft aan dat ze Gazelle de Brasserie rijdt, als er iemand is die dit paard kent dan is het Karin wel. Maar gezien allerlei andere topics vraag ik me af wat er van dit verhaal waar is en of we ons allemaal niet voor niets met deze dame bezig houden. Op rechtstreekse vragen krijg je geen antwoord en ze verandert haar verhaal nogal eens.
monica42 schreef:capopjekop schreef:Je mag wel even wat vriendelijker reageren ts, de mensen denken alleen maar met je mee..
Ja en daar heb ik respect voor!
Maar mij afkraken?
Als jullie niet goed lezen is dat niet mij fout.
Ik wou gewoon een oplossing