Sjolvir schreef:Jup, maar ach, als je niet van je paard valt, glij je wel uit over natte vloer of valt van de trap,
dus kan je net zo goed lol hebben in je sport, toch?
Precies!! En zolang dit het ergste is (afkloppen!!) ben ik meer dan tevreden..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Janine1990 schreef:purny schreef:Nogmaals het is niet mijn eigen paard maar een manegepaard. Dus met hulpmiddelen kan ik niet aankomen. Ook heb ik al eerder aangegeven dat ik 1 keer per maand of in de twee maanden priveles heb met haar.
Heel erg begrijpelijk!
Maar je klinkt wel als iemand die de ambitie heeft om meer dan dit te doen. Is een bijrijpaard niet haalbaar voor je?
purny schreef:Het liefste zou ik haar willen leasen, dat is echt mijn droom. Maar in mijn eentje kan ik het niet opbrengen qua tijd en financiën.

(heb er zelf jaaaren gereden).
Frummels schreef:Hee wat leuk, Lana! Die heb ik nog gereden toen ze net aankwam op hippisch centrum vanuit Polen
Wendybrian, ts gaf al aan dat leasen financieel niet echt haalbaar is. Ik denk meer lessen dan ook niet aangezien ik weet wat dat daar kost(heb er zelf jaaaren gereden).
Ik denk dat alle tips al wel gegeven zijn. Maar ik zou gewoon lekker gaan starten onderling met Lana. Je kunt er zoals eerder gezegd alleen maar van leren! Heel veel succes en vooral plezier met starten
Ik rij elke week op haar en leer steeds meer van haar... het is een prachtpaard